سر جدید ماشین ظرفشویی های بکو
اخبار لوازم خانگی

سری جدید ماشین ظرفشویی های بکو با کمترین میزان مصرف انرژی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید ماشین ظرفشویی های بکو با کمترین میزان مصرف آب و برق روانه بازار می ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید ماشین ظرفشویی های بکو با کمترین میزان مصرف آب و برق روانه بازار می شوند. این برای نخستین بار در جهان است که یک ماشین ظرفشویی ظرف ها را با حداقل صرف انرژی کاملا تمیز می کند.

شرکت بکو که از عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی دنیا برخوردار است و در زیر مجموعه گروه آرچلیک قرار دارد از عرضه سری جدید ماشین ظرفشویی های خود با کمترین میزان مصرف آب و انرژی خبر داد.

سری جدید ماشین ظرفشویی های بکو به دلیل قابلیت قابل توجه در نمایشگاه لوازم آشپزخانه و حمام  (KBIS) سر و صدای زیادی به پیدا کرد. این 8 ماشین ظرفشویی بکو برای نخستین بار است که فناوری CornerIntense را ارائه می دهند.

قابلیت CornerIntense یک فناوری اختصاصی در مدل های بکو است که دیگر خبری از بازوی اسپری دایره ای ظرفشویی نیست و به جای آن، بازو اسپری حرکت مستطیلی دارد و در نتیجه می تواند آب و مواد شوینده را به تمامی گوشه های محفظه منتقل کند و کاهش 50 درصدی آب و 25 درصدی برق را  همراه داشته باشد.

امکانات این مدل های ساخت بکو تنها به این جا ختم نمی شود و این تولید کننده اهل ترکیه برای این که بتواند سطح محصولات خود را ارتقا دهد، از تجهیز این سری به قابلیت های DeepWashÔ، SelfDry و EverClean Filter خبر داده است تا ماموریت خود را برای عرضه مدل های پیشرفته به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

این مدل ها قرار است که از 15 مه 2022 در اختیار مشتریان قرار بگیرند که شامل 8 مدل و سه سری 39، 38 و 36 می شوند.

سری 39 بکو

  • مدل DDT39434X (دستگیره میله ای)
  • مدل DDT39434XIH (دستگیره جیبی)
  • مدل DIT39434 ( بدون دستگیره)

سری 38 بکو

  • مدل DDT38532X  (دستگیره میله ای)
  • مدل DDT38532XIH  (دستگیره جیبی)
  • مدل DDT38532  ( بدون دستگیره)

سری 36 بکو

  • DUT36520X استیل ضد زنگ
  • DUT36522W سفید

تمامی 8 مدل معرفی شده به بازار دارای فناوری Silent Tech هستند و از کمترین میزان صدا برخوردار هستند. اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که با میزان صدای  39 dBA و نشانگر نور ال ای دی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

مدل های سری 38 و 39 بکو دارای نورپردازی کامل در داخل هستند و مزیت سری 39 نسبت به سایر مدل ها این است که از فناوری IonGuard استفاده می کند. به لطف این قابلیت می توان بوی بد را بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر از بین برد.

مدل های سری 39 و 38 بکو دارای سه نوع طراحی هستند و امکان سفارش نسخه هایی با دستگیره میله ای،  جیبی و بدون دستگیره برای مشتریان وجود دارد. از طرفی تمامی ماشین ظرفشویی های بکو با دو سال وارانتی ارائه می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟