اخبار لوازم خانگی

عرضه پروژکتور Xiaoxin 520 لنوو در بازار چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور Xiaoxin 520 لنوو روز سه شنبه در کنفرانس اکولوژی مصرف کننده لنوو در چین ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور Xiaoxin 520 لنوو روز سه شنبه در کنفرانس اکولوژی مصرف کننده لنوو در چین معرفی شد. این محصول هوشمند از لحاظ  طراحی سبک و نازک بوده همچنین از چهار لامپ با روشنایی حداکثر 800 لومن برخوردار شده است. لنوو این پروژکتور هوشمند را با قیمت 2699 یوان (405 دلار) روانه بازار کرده و در حال حاضر پیش فروش محصول آغاز شده است.

پروژکتور Xiaoxin 520 یک دستگاه جمع و جور بوده که مطابق سلیقه جوانان است. زیرا لنوو ترجیحات و نیاز های زیبایی شناختی کاربران جوان را هنگام طراحی در نظر داشته است خالی از لطف نیست اگر بدانیداین پروژکتور را با شعار “زیبایی و عملکرد” به بازار معرفی شد.

این دستگاه به صورت مربع با گوشه های گرد ساخته شده که ضخامت آن تنها 4.8 سانتی متر است. طراحی باریک آن به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی آن را در یک کوله پشتی یا کیف حمل کنند.

پروژکتور Xiaoxin 520 لنوو

در جهت ایجاد روشنایی که برای پروژکتور ها بسیار مهم است، این محصول از ترکیبی از لامپ ‌های سه رنگ 4 RGB+BP استفاده می‌ کند که می ‌تواند روشنایی تا 800 لومن را ارائه دهد و در عین حال حداکثر اندازه نمایش 120 اینچ را نیز به نمایش بگذارد. جالب است بدانید که کمپانی لنوو ادعا می کند این پروژکتور 10 سال عمر مفید دارد.

از نظر صفحه نمایش، پروژکتور Xiaoxin 520 می تواند وضوحی تا 1080P ارائه دهد همچنین از کیفیت 8K نیز برای پخش ویدیو پشتیبانی می کند علاوه بر این، دارای طیف رنگی 120٪ sRGB است. پروژکتور هوشمند Xiaoxin همچنین از موتور کیفیت تصویر هوشمند EEP نسل دوم Lenovo بهره مند شده تا عملکرد رنگ و کیفیت تصویر خود را با کمک تجزیه و تحلیل هوشمند به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

از لحاظ صدا، پروژکتور هوشمند Xiaoxin 520 با پشتیبانی فناوری های برند Vifa و Dolby Atmos عرضه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟