سرخ کن 4 لیتری هوشمند میجیا
اخبار لوازم خانگی

سرخ کن 4 لیتری هوشمند میجیا چه قابلیت هایی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی به عنوان یک کمپانی تولید کننده و عرضه کننده تصمیم دارد سرخ کن 4 ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی به عنوان یک کمپانی تولید کننده و عرضه کننده تصمیم دارد سرخ کن 4 لیتری هوشمند میجیا را در بازار پیش فروش کند. سرخ کن Air Fryer Pro یک نسخه دیگر از سرخ کن 3.5 لیتری Air Fryer Pro بوده که سال گذشته عرضه شد.

سرخ کن 4 لیتری هوشمند میجیا

سرخ کن 4 لیتری هوشمند میجیا یک سرخ کن از یک شیشه شفاف در قسمت جلویی برخوردار شده که داخل دستگاه قابل رویت باشد.  سرخ کن های هوشمند Air Fryer Pro اخیرا توسط شیائومی رونمایی شده و طراحی پنجره آن می تواند به افراد آماتور نیز در آشپزی موثر کمک کند.

در پیش فروش این دستگاه شاهد کاهش قیمت از قیمت اصلی 439 یوان (~ 65 دلار) به 399 یوان (~ 59 دلار)  بوده ایم، در حال حاضر زمان فروش اصلی این دستگاه مشخص نشده است.

سرخ کن 4 لیتری هوشمند میجیا

سرخ کن هوشمند Mijia در بازار عملکرد موفقیت آمیزی داشت به طوری در عرض یک سال بیش از 800000 دستگاه به فروش رسید. جدید ترین سرخ کن میجیا دارای ظرفیت 4 لیتر است و توانایی رسیدن به دمای بین 40 تا 200 درجه سانتیگراد را دارد در واقع یک دستگاه همه کاره است که می تواند کار های مختلف پخت و پز را انجام دهد.

همانطور که گفته شد این دستگاه از یک پنجره شفاف سه لایه عایق حرارت برای کنترل بهینه کار پخت و پز برخوردار شده است. خالی از لطف نیست اگر بدانید لوله موج نور 1200 واتی آن تجربه پخت و پز را لذت بخش خواهدکرد همچنین به لطف برنامه Mijia، کاربران با دستور العمل های زیادی برای پخت غذا مواجه می شوند.

سرخ کن 4 لیتری هوشمند میجیا

سرخ کن 4 لیتری هوشمند میجیا از یک سبد سرخ کردنی با جنس کامپوزیت 7 لایه و یک پوشش نچسب دو لایه PTFE بهره مند شده که مقاوم در برابر سایش، سالم و ایمنی را هنگام استفاده بالا می برد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟