ست لباسشویی و خشک کن میجیا
اخبار لوازم خانگی

فروش ست لباسشویی و خشک کن میجیا با ظرفیت 10 کیلوگرمی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی از ست لباسشویی و خشک کن میجیا با ظرفیت دو گانه 10 کیلوگرمی در چین ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی از ست لباسشویی و خشک کن میجیا با ظرفیت دو گانه 10 کیلوگرمی در چین رونمایی کرد که گجت های جدید حداقل با قیمتی معادل 4798 یوان (712 دلار) به فروش می رسند.

شیائومی ادعا دارد که ست لباسشویی و خشک کن میجیا جدید می تواند راه حلی سریع برای شستشو و خشک کردن لباس ها ارئه دهد. این مجموعه با قابلیت ضدعفونی و حذف باکتری ها عرضه می شود همچنین این دستگاه مجهز به فناوری استریلیزاسیون یون نقره بوده تا همیشه یک شستشو با کیفیت بالا ارائه دهد. لامپ UVC داخلی در خشک کن به طور موثر کنه ها و زباله های باقی مانده را از بین می برد.

 ست لباسشویی و خشک کن میجیا

22 برنامه شستشو و مراقبت در ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی Mijia قابل استفاده است این برنامه ها می تواند طیف گسترده ای از لباس ها برای موقعیت های مختلف از جمله لباس های سبک، ژاکت، پارچه های ظریف، لباس های سفید و غیره را بشوید. از دیگر ویژؤگی های این ماشین لباسشویی می توان به موتور محرک مستقیم 48 قطبی اشاره کرد که شرایط  بهتر را برای شستن لباس ها فراهم می کند.

 ست لباسشویی و خشک کن میجیا

شیائومی 24 حالت دیگر نیز برای خشک کردن در نظر گرفته که به خشک شدن بهینه لباس ها و پارچه ها نیز کمک می کند. مکانیسم خشک کردن به گونه ای است که با توجه به ماهیت و جنس پارچه، فرایند خشک کردن هوشمند را انجام می دهد.

تمام فرایند شستشو و خشک کردن را می توان با استفاده از برنامه Mijia از راه دور کنترل کرد. به کمک این نم افزار  می‌ توانید در هر زمانی که بخواهید بر کار شستشو و خشک کردن تسلط پیدا کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟