اخبار لوازم خانگی

اولین پروژکتور 4k مولتی کالر در جهان توسط هایسنس معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکترونیکی چینی هایسنس از جدید ترین محصول خود به نام Hisense Vidda C1 رونمایی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکترونیکی چینی هایسنس از جدید ترین محصول خود به نام Hisense Vidda C1 رونمایی کرده است. Vidda C1 به عنوان محصولی پیشرو در بین پروژکتور های بازار دیده می شود زیرا اولین پروژکتور 4k مولتی کالر در جهان به شمار می آید.

پروژکتور  Vidda C1 هایسنس قادر است تصاویر را با حداکثر 1350 لومن ANSI با پوشش 202 درصدی در فضای رنگی با روشنایی 709 بیتی بر روی صفحه نمایش شما ارسال کند.

اولین پروژکتور 4k مولتی کالر در جهان می تواند در حداکثر حالت ممکن از نرخ بروز رسانی 240 هرتز پشتیبانی کند، از فناوری افزایش سرعت بروز رسانی حرکتی MEMC استفاده نماید و تصاویر را با کیفیت  HDR 10+ به نمایش بگذارد.

محفظه بیرونی پروژکتور C1 هایسنس از جنس سیلیکون ساخته شده است که در زیر آن تراشه مدیاتک MT9669 با 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. این پروژکتور با بهره مندی از سنسورهای CMOS و ToF امکان جمع آوری اطلاعات از محیط اطراف شما را دارد  در همین راستا با استفاده از هوش مصنوعی فرایند کالیبره شدن خودکار تصاویر صفحه نمایش برای تجربه بهتر تماشای فیلم انجام می شود. به عنوان مثال، پروژکتور صفحه می تواند بسته به موقعیت اطراف فوکوس، تراز کج، اندازه صفحه و حتی جهت گیری خودکار را کالیبره کند.

پروژکتور Hisense Vidda C1 از 15 ژوئن به طور رسمی به فروش می رسد که  با قیمت 6999 یوان در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟