تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بنس مدل BS-65SF225 چه امکاناتی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بنس مدل BS-65SF225 چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنس یکی از فعالین حوزه لوازم خانگی است که سهمی از این بازار را به خود اختصاص ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنس یکی از فعالین حوزه لوازم خانگی است که سهمی از این بازار را به خود اختصاص داده و محصولاتی مانند یخچال فریزر، جاروبرقی، هود، گاز صفحه ای و تلویزیون عرضه می کند و در این بخش با توجه به درخواست مخاطبان به معرفی یکی از محصولات جدید این برند با عنوان تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بنس مدل BS-65SF225 می پردازیم.

تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بنس مدل BS-65SF225 چه امکاناتی دارد؟

تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بنس مدل BS-65SF225 یکی از نسخه های تازه وارد این شرکت است که به دلیل برخورداری از امکانات بالا و سایز بزرگ مورد توجه قرار گرفته است. طراحی فوق باریک این مدل در نگاه نخست نظر مشتریان را به خود جلب می کند که البته برای انتخاب تنها نباید طراحی ظاهری را ملاک قرار دارد و امکانات و کیفیت از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که این مدل می تواند در این بخش نیز برای مشتری راضی کننده باشد.

 بهترین تلویزیون بنس یا همان بهترین تلویزیون ایرانی 40 اینچ با کیفیت Full HD جزو یکی از ارزان ترین تلویزیون های ایرانی نیز به شمار می آید.

مشخصات تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بنس مدل BS-65SF225

تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بنس مدل BS-65SF225 چه امکاناتی دارد؟

بررسی مشخصات محصولاتی مانند تلویزیون و معرفی شرکت های لوازم خانگی به مشتری برای خریدی هوشمندانه می تواند کمک کند زیرا تنوع بسیار بالا بوده و از طرفی با توجه گرانی کالا نمی توان کورکورانه انتخاب کرد و باید نهایت دقت و وسواس را به خرج داد تا محصولی متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. بررسی مشخصات تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بنس مدل BS-65SF225 در همین راستا انجام شده که برای آشنایی بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

تلویزیون ال ای دی 65 اینچی بنس مدل BS-65SF225 چه امکاناتی دارد؟

با معرفی این مدل بنس می توانید پاسخ سوالاتی مانند تلویزیون بنس خوبه؟ یا تلویزیون بنس ساخت کجاست را دریافت کنید اگرچه پیش از این در مطلبی با عنوان لوازم خانگی بنس ساخت کجاست به معرفی کامل این برند پرداخته شده است. بنس یک برند ایرانی است و تلویریون های آن در کشورمان تولید می شود اما به طور ویژه در مورد تلویریون مدل BS-65SF225 می توان گفت که از به روز ترین تولیدات این شرکت است که با کیفیت 4k و فرمت HDR به فروش می رسد.

تلویزیون ال ای دی بنس مدل BS-65SF225 سایز 65 اینچ

سیستم عاملاندروید 7
کیفیتتصاویر4K با فرمت 60FPS
ریموت کنترلدو عدد

هوشمند و معمولی

نوع صفحه نمایشگرال ای دی
پورت HDMI

سه عدد

پورت USB

دو عدد

حافظه داخلی8 گیگ
سایر امکاناتطراحی مدرن و فوق باریک، 18 ماه گارانتی، ریموت کنترل با کیفیت، کارایی آسان، فرمت HDR، اتصال به شبکه بی سیم و اینترنت، نصب  اپلیکشن و برنامه های اندرویدی

نمایندگی تلویزیون بنس

برند بنس حدود 12 سال است که در بازار لوازم خانگی ایران فعالیت می کند و تنوع تلویزیون های این شرکت بالا است. دفتر مرکزی این شرکت در بزرگراه رسالت شرق واقع شده که برای ارتباط با نمایندگی تلویزیون بنس تنها کافی است وارد سایت این شرکت ایرانی به آدرس https://www.beness.co/ شوید و یا با این شرکت تماس بگیرید.

سخن پایانی

تلویزیون یکی از وسایل ضروری هر خانه ای است که به دلیل امکانات و اصطلاحات پیچیده ممکن است در هنگام خرید دچار سردرگمی شوید و تنها راه برای مواجه با این مشکلات آشنایی بیشتر با برندها و محصولات ساخت شرکت ها است که در نتیجه با اطلاعاتی کامل به بازار می روید و اسیر کلاهبرداران نمی شوید. با توجه به امکانات و الویت بندی نیازهای خود و بودجه می توانید به سوال تلویزیون بنس خوبه؟  پاسخ دهید. در صورتی که تجربه استفاده این مدل تلویزیون را دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود سایر مشتریان را راهنمایی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟