جارو برقی سطلی ایرانی برند بُست
اخبار لوازم خانگی

معرفی جارو برقی سطلی ایرانی برند بُست – مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آشنایی با برند های موجود در بازار یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید به شما می ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آشنایی با برند های موجود در بازار یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید به شما می آید، جارو برقی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و باید قبل از خرید با محصولات موجود در بازار آشنا شوید در همین راستا قصد داریم به جارو برقی سطلی ایرانی برند بُست بپردازیم.

جارو برقی سطلی ایرانی برند بُست

اگر به دنبال یک برند اقتصادی و معتبر می گردید برند بُست را حتما در انتخاب های خود قرار دهید. بُست به عنوان یک برند اقتصادی و مقرون به صرفه جهت بالا برند قدرت خرید مردم راهی بازار شد نکته مهم این است که این برند یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب به شمار می آید. گروه صنعتی انتخاب در حال حاضر برند های اسنوا، دوو و بست را مدیریت می کند و تلاش دارد تا محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار بدهد.

در لیست محصولات بُست شاهد یخچال فریزر، ماشین لباسشویی ، تلویزیون، اجاق گاز  و جارو برقی هستیم. طبق ادعای های این شرکت، سبد محصولی بُست برای کمک به اقتصاد خانواده طراحی شده و می توانند کامل کننده خانه شما باشد. منظور از این جمله این است که این برند تمام کالا های اساسی را عرضه می کند و مشتریان می توانند با کمترین قیمت ممکن این محصولات را خریداری کنند.

مشخصات جارو برقی سطلی بُست

جارو برقی سطلی ایرانی برند بُست

در این بخش مشخصات جارو برقی سطلی بُست را به شما معرفی خواهیم کرد قبل از آن لازم به ذکر است که اگر تجربه استفاده از این محصول را دارید حتما با ما نظرتان را به اشتراک بگذارید.

در بازار انواع مختلفی از جارو برقی به فروش می رسد که شامل جارو برقی کیسه دار معمولی، جارو برقی شارژی، جارو برقی رباتیک، جارو برقی صنعتی و جارو برقی جذب آب می شود. اما جارو برقی سطلی قدرت و حجم بیشتری نسبت به جارو برقی کیسه دارد معمولی دارد به همین خاطر برخی از افرادی که خانه بزرگ تری دارند تمایل به خرید جارو برقی سطلی دارند.

جارو برقی سطلی ایرانی برند بُست کیفیت معقولی دارد و قیمت آن نسبت به دیگر جارو برقی های موجود مناسب تر است. در جدول زیر می توانید به صورت کامل با امکانات و مشخصات این محصول آشنا شوید.

شما می توانید این جارو برقی سطلی را با قیمت 2 میلیون و 140 هزار تومان خریداری کنید با خرید این محصول شما از خدمات پس از فروش انتخاب سرویس بهره مند شوید همچنین به مدت 24 ماه گارانتی قطعات را دریافت کنید.

جاروسطلی بست مدل پاورکلین BVC-PC18S
مشخصات کلی
نوع جارو برقیسطلی
وزن جارو برقی7 کیلو گرم
رنگنقره ای
توان مصرفی1400 وات
قدرت مکش585
میزان صدا75 الی 80 دسی بل
رده بندی انرژیA
برس توربوندارد
برس مبلدارد
برس چند کاره اصلیدارد
برس گردگیردارد
قابلیت تنظیم میزان قدرت مکشدارد
حجم مخزن زباله6 لیتر
قابلیت جذب مایعاتندارد
سیم جمع کن اتوماتدارد
شعاع عملکرد8 متر
فیلتر اسفنجیندارد
لوله تلسکوپیدارد
نوع لوله تلسکوپیاستیل
لوله خرطومی کنفیندارد
نشانگر وضعیت فیلتر هپاندارد
آلارم پر بودن کیسه زبالهندارد
صفحه نمایشندارد
کیسه دائمیدارد
کیسه یکبار مصرفدارد
گوشه پاک کندارد

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟