مشخصات تلویزیون 55 اینچی هوشمند سام
اخبار لوازم خانگی

مشخصات تلویزیون 55 اینچی هوشمند سام چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پر فروش تلویزیون سام چه مدلی است؟ خدمات پس از فروش تلویزیون سام بر عهده چه ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پر فروش تلویزیون سام چه مدلی است؟ خدمات پس از فروش تلویزیون سام بر عهده چه شرکتی است؟ مشخصات تلویزیون 55 اینچی هوشمند سام چیست؟ تلویزیون سام را با چه قیمتی می توان خریداری کرد؟ در این متن به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد.

خرید یک تلویزیون هوشمند با کیفیت 4K بهترین انتخاب برای هر نوع خانه ای به شمار می آید به همین ترتیب تلویزیون 55 اینچی هوشمند سام به عنوان یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سام می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. علاوه بر کیفیت از دیگر نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید، قیمت تلویزیون است.

مشخصات تلویزیون 55 اینچی هوشمند سام

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل TU6550 با صفحه نمایشگر 55 اینچی و تکنولوژی ال ای دی تصاویر را در طیف گسترده ای از رنگ ها به نمایش می گذارد. همچنین این تلویزیون با ارائه کیفیت 4K و رزولوشن 3840×2160 در کنار دیگر قابلیت ها می تواند رنگ تصاویر را به رنگ های طبیعی بسیار نزدیک کند.

از دیگر مشخصات تلویزیون 55 اینچی هوشمند سام می توان به امکانات هوشمند آن اشاره نمود. با پشتیبانی این دستگاه از سیستم عامل اندروید 6 و اتصال به وای فای می توان از برنامه های اندروید در صفحه نمایش تلویزیون استفاده کرد به طور مثال می توان به تماشای فیلم و سریال های جذاب در پلتفرم های پخش فیلم آنلاین پرداخت و یا با نصب بازی ساعت ها در کنار خانواده سرگرم باشید.

مشخصات تلویزیون 55 اینچی هوشمند سام

خدمات پس از فروش و ارائه دهنده گارانتی برای هر مشتری حائز اهمیت است، سام الکترونیک در این راستا توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را بدست آورد زیرا تمتمی خدمات پس از فروش محصولات این شرکت بر عهده سام سرویس است. همانطور که می دانید سام سرویس پیش از این گارانتی لوازم خانگی سامسونگ را در این بر عهده داشت و سوابق درخشانی در این زمینه دارد. با خرید این تلویزیون سام شما می توانید به مدت 24 ماه از خدمات و گارانتی سام یرویس بهره مند شوید.

تلویزیون 55 اینچی هوشمند سام با قیمت 15 میلیون و 595 هزار تومان در نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر لوازم خانگی در دسترس خریداران است. در جدول زیر می توانید مشخصات کامل این محصول را مطالعه نمایید.

 

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6550TH
مشخصات کلی
تکنولوژی صفحهال ای دی
تکنولوژی نور پس زمینهDirect
سایز صفحه نمایش55  اینچ
نوع صفحه نمایشتخت
میزان روشنایی350
نسبت درخشندگی6000
رزولوشن3840*2160
سرعت پاسخ دهی8 میلی ثانیه
زاویه دید89 درجه
تعداد رنگ1007 میلیون
کیفیت تصویرUHD 4K
اچ دی آردارد
نسبت تصویر16:9
تعداد بلندگودو عدد
توان خروجی صدا20 وات
درگاه AVدارد یک عدد
خروجی Componentندارد
خروجی HDMIدارد سه عدد
نوع HDMI1.4 و 2
پورت USBدارد دو دد
نوع USB2
خروجی صدای دیجیتالدارد یک عدد
پورت LANدارد یک عدد
امکانات هوشمنددارد
سیستم عاملاندروید 6
مرورگر اینترنتدارد
وای فایدارد
بلوتوثدارد
گیرنده دیجیتالدارد
نوع گیرندهDVB-T/T2
قابلیت ضبط برنامهدارد
تلتکستدارد
چند رسانه ایدارد
صدای دالبیدارد
قفل کودکدارد
امکان خاموش شدن خودکاردارد
امکان روشن شدن خودکاردارد
نصب روی دیواردارد
نوع ریموت کنترلهوشمند

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟