تلويزيون LED هوشمند الیو 43FC6410 سایز 43 اینچ چه امکاناتی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

تلويزيون LED هوشمند الیو 43FC6410 سایز 43 اینچ چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الیو یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است که در حال حاضر مشغول ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الیو یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است که در حال حاضر مشغول به تولید انواع تلویزیون، کولر گازی و کنترل است اگرچه کولر گازی های این شرکت هنوز به بازار عرضه نشده اند و در این بخش قصد داریم تا با توجه به درخواست مشتریان به بررسی یکی از محصولات این شرکت یعنی تلويزيون LED هوشمند الیو 43FC6410 سایز 43 اینچ می پردازیم تا در هنگام خرید راحت تر انتخاب کنید.

برند الیو تلاش کرده تا با عرضه کولرگازی های مجهز به تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی درخور مشتری ایرانی ارائه کند.

تنوع تلویزیون های الیو بسیار بالا بوده و به همین دلیل دست مشتری برای انتخاب باز است.تولیدات این شرکت از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و دارای امکانات زیادی هستند که پیش از این  معرفی دقیق امکانات تلویزیون الیو انجام شد و در این بخش تنها به ارائه مشخصات تلويزيون LED هوشمند الیو 43FC6410 سایز 43 بسنده شده است.

بیشتر بخوانید:

امکانات تلویزیون الیو چیست؟

 

مشخصات تلويزيون هوشمند الیو مدل 43FC6410

تلويزيون LED هوشمند الیو 43FC6410 سایز 43 اینچ چه امکاناتی دارد؟

تلويزيون هوشمند الیو مدل 43FC6410 در سایز 43 اینچی عرضه می شود که برای خانه های کوچک تا متوسط می تواند مناسب باشد. کیفیت تصویر این مدل فول اچ دی بوده و از قابلیت HDR برخوردار است. یکی از ویژگی های قابل توجه این محصول وجود فناوری کاهش دهنده سه بعدی نویز (3DNR) است که در نتیجه شاهد کاهش نویز در تصاویر نمایش داده شده هستیم. از طرفی این مدل دارای زاویه دید 178 درجه بوده و شعاع گسترده ای را پوشش می دهد و دیگر نیاز نیست برای تماشای تلویزیون دائما جای خود را عوض کنید.

تلويزيون LED هوشمند الیو 43FC6410 سایز 43 اینچ چه امکاناتی دارد؟

این مدل هوشمند بوده و امکان اتصال وای فای به آن امکان پذیر است که دسترسی به وب و یا شبکه های اجتماعی از طریق تلویزیون می تواند برای افراد جالب باشد. تلویزیون های ساخت الیو دارای دو عدد ریموت کنترل هستند که یکی از آن ها از نوع ایرموس کیبوردار است و می تواند امکان تایپ را برای کاربر راحت تر کند.

تلويزيون هوشمند الیو مدل 43FC6410 
تکنولوژی صفحهال ای دی
کنترل دو عدد

ایرموس کیبرد دار

کنترل استاندارد

نرخ به روز رسانی تصویر400SMR
سایز صفحه نمایش43  اینچ
نوع صفحه نمایشتخت
 روشنایی10%±250
حداکثر رنگ قابل نمایش16.7M
رزولوشن1080 × 1920
قابلیت ارتقا کیفیت تصاویردارد
زاویه دید178 درجه
3Dندارد
کیفیت تصویرفول اچ دی
اچ دی آردارد
نسبت تصویر16:9
تعداد بلندگودو عدد
توان خروجی صدا20 وات
خروجی هدفوندارد
خروجی Componentدارد
خروجی HDMI سه عدد
اتصال بی سیمدارد
پورت USBدو عدد
نوع USB2 و3
خروجی صدای دیجیتالدارد
 نوع خروجی صدای دیجیتالاپتیکال
امکانات هوشمنددارد
سیستم عاملاندروید 7.1
مرورگر اینترنتدارد
وای فایدارد
بلوتوثدارد
ارتباط بدون سیم DLNAدارد
ورودی آنتندارد
قابلیت ضبط برنامهدارد
تلتکستدارد
چند رسانه ایدارد
گیرنده دیجیتالدارد
قفل کودکدارد
مصرف برق در حالت عادی75 وات
سایر امکاناتپایه دیواری، دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی،  خروجی هدفون، پشتیبانی از هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت، ارتباط بدون سیم AirPlay، پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/ AC-3، پشتیبانی از فرمت های عکس JPEG/ BMP/ PNG، پشتیبانی از فرمت های ویدیو MPEG/ H.264/ H.265، دارای حالت های Music/ Movie/ Standard/ User، دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی، مجهز به پردازنده 4 هسته ای ARM Cortex – A53، قابلیت Sorround 7.1 قابلیت ARC، استاندارد صوتی Dolby Digital Plus , Surround، فناوری کاهش دهنده سه بعدی نویز (3DNR) و کنتراست بالا و ریموت کنترل استاندارد و ایرموس کیبرد دار
نصب روی دیواردارد
قیمت10 میلیون تومان

 

درباره الیو

تلويزيون LED هوشمند الیو 43FC6410 سایز 43 اینچ چه امکاناتی دارد؟

همان طور که گفته شد الیو یکی از برندهای ایرانی فعال در بازار لوازم خانگی و صوتی و تصویری است که در سال 1389 توسط شرکت تجارت جاوید آریان معرفی شد و سبد کالای آن شامل تلویریون، کنترل و کولر گازی می شود که تنوع تلویزیون های آن در مقایسه با سایر دسته بندی بیشتر است. محصولات این شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش آسال سرویس در اختیار مشتریان قرار می گیرد که از این بابت جای نگرانی نیست.

در همین رابطه بخوانید:

چگونه با خدمات پس از فروش الیو ارتباط برقرار کنیم؟ – ویدیو

در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری تری از این برند کسب کنید می توانید به مطلب لوازم خانگی الیو ساخت کجاست مراجعه کنید و اگر از از تولیدات این برند ایرانی استفاده کردید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود سایر مشتریان را در هنگام خرید کمک کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟