تلویزیون مینی ال ای دی فوکی تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

نسل جدید تلویزیون 4K Mini LED تی سی ال در آستانه ورود به بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال از توسعه خط تولید تلویزیون های ال ای دی خود در بازار استرالیا ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال از توسعه خط تولید تلویزیون های ال ای دی خود در بازار استرالیا خبر داده  و در همین راستا قرار است که نسل جدید تلویزیون 4k Mini LED تی سی ال در تاریخ 28 جون به بازار این کشور معرفی شود.

براساس اطلاعات منتشر شده، نسل جدید تلویزیون 4k Mini LED تی سی ال ارتقا پیدا کرده و با کیفیت تصاویر بالا و بهبود سیستم صوتی عرضه می شود. تلویزیون های رایج تی سی ال تنها اندروید 11 را اجرا می کنند اما این سری جدید با گوگل تی وی سازگاری دارد که به دلیل ویژگی هایی مانند یادگیری ماشینی گوگل به خوبی از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کند در نتیجه می توان گفت این محصولات هوشمند تر شده اند.

تلویزیون های جدید مینی ال ای دی 4K این برند چینی از طراحی پیچیده، باریک و براق برخوردار هستند و به دلیل پشتیبانی از HDR و دامنه رنگی گسترده و ویژگی هایی مانند MEMC، کاربران شاهد تصاویر روان تر و با جزئیات بیشتری هستند.

یکی از امکانات قابل توجه این سری جدید نرخ تازه سازی بسیار بالا یعنی 144 هرتز است که برای گیمرها و علاقه مندان به بازی می تواند فوق العاده باشد اما به این جا ختم نمی شود. پشتیبانی از ALLM و دالبی ویژن و اتمس برای تجربه صدای واقعی نیز می تواند برای گیمرها جذاب باشد.

شرکت تی سی ال تاکنون اطلاعاتی در خصوص اندازه و قیمت این مدل منتشر نکرده و انتظار می رود که جزئیات بیشتر چند روز قبل از رونمایی رسمی مشخص شود. اما تصور می شود که سری جدید مینی ال ای دی های این شرکت از قیمت بالایی برخوردار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟