ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308
اخبار لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308 چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاکشوما یکی از تولید کننده های قدیمی لوازم خانگی است که در زمینه تولید ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاکشوما یکی از تولید کننده های قدیمی لوازم خانگی است که در زمینه تولید انواع لباسشویی، یخچال فریزر، جاروبرقی، کولر گازی و ماشین ظرفشویی فعالیت می کند. با توجه به این که برندهای معدودی در ایران مشغول به تولید ماشین ظرفشویی هستند، معرفی مدل های موجود در بازار به مشتریان کمک می کند تا انتخاب راحت تری داشته باشند. بررسی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308 در همین راستا صورت گرفته است.

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308 سفید 15 نفره

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308 یک نسخه 15 نفره است که به لطف برچسب انرژی A++  مصرف پایینی دارد و وجود سه سبد باعث شده تا برای خانواده های با جمیعت بالا نیز مناسب باشد. این مدل دارای 7 برنامه شستشو بوده و دو رنگ سفید و سیلور در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

معرفی برنامه های شستشو ماشین ظرفشویی پاکشوما

 

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308 

نام کالا

مشخصات کلی

قیمت

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308

  • ظرفیت:15 نفره
  • رنگ بندی: سفید و سیلور
  • برچسب انرژی: A++
  • تعداد برنامه شستشو: 7 عدد
  • تعداد سبد: سه عدد
  • میزان صدا: 49 دسی بل
  • نمایشگر لمسی: دارد
  • قفل کودک: دارد
  • میزان مصرف آب: 12 لیتر
21 میلیون و 81 هزار تومان

درباره پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308 چه امکاناتی دارد؟

پاکشوما یکی از با سابقه ترین فعالین حوزه لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی است که کار خود را از سال 1354 با تولید لباسشوی های نیمه اتوماتیک آغاز کردو در حال حاضر سبد کالای این برند شامل انواع یخچال فریزر، کولر گازی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی می شود.

 جالب است بدانید که در کارنامه کاری پاکشوما نام شرکت های بزرگ دیگری نظیر هایر اروپا و برندهای این شرکت و همچنین مایدیا به چشم می خورد.

پاکشوما در ابتدا تحت برند لیدی واش فعالیت می کرد و سپس طی همکاری مشترک با شرکت های بزرگی مانند ال جی و فیلیپس محصولات خود را به آخرین فناوری های روز دنیا مجهز کرد. محصولات این شرکت با گارانتی پاک سرویس به فروش می رسد و جالب است بدانید که  کارخانه تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران، اولین کارخانه تولید این محصول با ظرفیت تولید 300/000 دستگاه در سال بوده که در کشور بی سابقه  است. شرکت پاکشوما تا به امروز سه مدل ماشین ظرفشویی روانه بازار کرده است که در این بخش به معرفی یکی از این مدل ها پرداخته شده است.

در صورتی که تجربه استفاده مدل معرفی شده را دارید می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟