پروژکتور و اسپیکر بلوتوثی X300 با سیستم صوتی هارمن کاردن عرضه می شود
اخبار لوازم خانگی

پروژکتور و اسپیکر بلوتوثی X300 با سیستم صوتی هارمن کاردن عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور و اسپیکر بلوتوثی X300 با سیستم صوتی هارمن کاردن و ظاهری جذاب معرفی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور و اسپیکر بلوتوثی X300 با سیستم صوتی هارمن کاردن و ظاهری جذاب معرفی شد.

استارتاپ کالیفرنیایی Nomvdic، یک اسپیکر بلوتوثی پرتابل با سیستم صوتی هارمن کاردن معرفی کرده است که در واقع از آن می توان به عنوان یک پروژکتور استفاده کرد.

این اسپیکر بلوتوثی پرتابل با سیستم صوتی هارمن کاردن یا پروژکتور با عنوان X300 شناخته می شود که با ظاهری شبیه به آمپلی فایر گیتار دارد و در نگاه نخست توجه مشتریان را به خود جلب می کند. این محصول با ابعاد 276*165*157 میلی متر و وزنی حدود 2 کیلوگرم ارائه می شود که دارای سه پایه جالب است.

به کمک اسپیکر و پروژکتور X300  می توانید تصاویر مورد نظر را بر روی دیوار و یا سقف بیندازید و نهایت لذت را از تماشای فیلم ببرید.استارتاپ Nomvdic اعلام کرده که کاربران می‌توانند منتظر تصاویری با قطر 100 اینچ با وضوح 1920 در 1080 پیکسل باشند و از 125 درصد رنگ Rec.709 نیز پشتیبانی می کند.

عمر منبع نور LED RGB این پروژکتور 30 هزار ساعت است و شدت روشنایی 700  انسی لومنز (ANSI lumens) حاکی از آن است که این ویدیو پروژکتور برای محیط های روشن کاربرد چندانی ندارد و از آن می توان برای محیط های تاریک بهره برد.

اسپیکر و پروژکتور X300 با فضای داخلی 16 GB عرضه می شود اما اشاره ای به سیستم عامل مانند اندروید تی وی نشده و در نتیجه کاربران نیاز به یک سیستم سرگرمی دارند. از دیگر امکانات این مدل می توان از پورت  USB Type A و HDMI 1.4 نام برد.

امکان اتصال به این پروژکتور از طریق بلوتوث، وای فای و اپلیکیشن های گوشی همراه فراهم شده است و ویژگی جالب این مدل تجهیز به سیستم صوتی هارمن کاردن است که لذت تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی را دو چندان می کند. مدل X300  از دو اسپیکر مکعبی 8 واتی و تقویت کننده 30 واتی کلاس D بهره برده که برای گوش دادن به هدفون های کابلی دارای یک جک 3.5 میلی لیتری است.

پروژکتور و اسپیکر بلوتوثی مجهز به سیستم صوتی هارمن کاردن X300 مجهز به یک پک باتری 10,000-mAh است که در هر بار شارژ می توانید تا 2 ساعت از پروژکتور آن استفاده کنید و در صورت بهره بردن از اسپیکر، تا 6 ساعت برای کاربر کار می کند. پیش بینی می شود که این محصول با قیمت 749 دلار از سپتامبر روانه بازار شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمدرضا | 30 تیر 1401 در 2:47 ب.ظ

    چقدر طراحی ظاهری خوبی داره