خط تولید تلویزیون های IFFALCON تی سی ال در پاکستان راه اندازی شده و قرار است در یکی از فروشگاه های آنلاین این کشور به فروش برسد.
اخبار لوازم خانگی

خط تولید تلویزیون های IFFALCON تی سی ال در پاکستان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید تلویزیون های IFFALCON تی سی ال در پاکستان راه اندازی شده و قرار است در ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید تلویزیون های IFFALCON تی سی ال در پاکستان راه اندازی شده و قرار است در یکی از فروشگاه های آنلاین این کشور به فروش برسد.

  تی سی ال برند جدید خود یعنی IFFALCON را با عرضه تلویزیون های هوشمند اندرویدی سری S52 معرفی کرد اما نکته جالب و قابل توجه این است که این محصولات در حال حاضر تنها در آنلاین شاپ DARAZ موجود است.

DARAZ  اولین آنلاین شاپ پاکستان است که ارسال رایگان، تخفیف های ویژه، خرید اقساطی و گارانتی دو ساله محصولات TCL به آن اعتبار و اعتماد بخشیده است. IFFALCON یکی از برندهای تی سی ال است که در زمینه تولید پلتفرم های تلویزیون های تی سی ال فعال است و از طرفی به سایر بخش ها مانند عرضه، طراحی و فروش مدل هایی با برند iFFalcon نیز ورود کرده است.

تلویزیون های هوشمند اندرویدی سری S52 از  قابلیت های متفاوتی مثل HDR 10 (HDR  ویژگی ای است که جزئیات را در تاریکی و روشنی به وضوح بیان می کند)، صدای دالبی (قابلیتی است که نویز صدا را قطع می کند )،  Micro Dimming و کیفیت تصویر فول اچ دی بهره برده است.

وضوح صفحه نمایش تلویزیون های فول اچ دی  دو برابر تلویزیون های HD است، شما می توانید با تنظیمات HDR صحنه به صحنه محتوای نمایشگر را  با وسعت رنگ فوق العاده و نمایش کنتراست تجربه کنید .

Micro Dimming قابلیتی است که محتوای تلویزیون را در 1296 منطقه جداگانه تجزیه و تحلیل می کند، روشنایی و تاریکی را به صورت هوشمند تنظیم می کند و صدا را به صورت کاملا فراگیر پخش می کند تا تجربه تماشای بی نظیر را به شما ارائه دهد.

مجیدخان نیازی؛ رئیس مارکت TCL در پاکستان گفت : وظیفه ما در تی سی ال این است که زندگی را با فناوری نوآورانه، هوشمندسازی کنیم.

وی افزود: ما به عنوان شرکت پیشرو در پاکستان بسیار هیجان زده ایم که راه اندازی سری IFFALCON S52 را اعلام کنیم. IFFALCON S52 در دو سایز 32 و 40 اینچ با کیفیت فول اچ دی  و با گارانتی کامل  TCL روانه بازار می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟