آموزش

سیستم Pure Sound در تلویزیون تولیپس پلاس چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وجود سیستم Pure Sound در تلویزیون تولیپس پلاس به معنای تجربه صدای واقعی و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وجود سیستم Pure Sound در تلویزیون تولیپس پلاس به معنای تجربه صدای واقعی و فراگیر است که برای اکثر مشتریان قابل توجه است.

سیستم Pure Sound در تلویزیون تولیپس پلاس چیست یا چه کاربردی دارد؟ از جمله سوالاتی است که ممکن است به هنگام مراجعه به بازار و خرید مدل های تولیپس برای شما پیش آمده باشد.  فناوری های تلویزیون روز به روز پیشرفته تر می شوند و وفور اسامی عجیب و غریب باعث شده تا مشتریان احساس سردرگمی کنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا با امکانات مدل مورد نظر خود آشنا شوید.

سیستم صوتی Pure Sound چیست؟

 سیستم Pure Sound در تلویزیون تولیپس پلاس چیست ؟

کیفیت صدا در کنار کیفیت تصویر ار فاکتورهای اصلی مشتریان در هنگام خرید به شمار می رود که با تجهیز تلویزیون های تولیپس پلاس به سیستم Pure Sound، این نیاز برآورده شده است اما این فناوری چگونه می تواند منجر به ارتقا کیفیت صدا شود؟ سیستم Pure Sound یکی از فرمت های صوتی است که از همتایان آن می توان به صدای دالبی، DTS، هارمن کاردن و … نام برد.

هدف از ارائه سیستم صوتی Pure Sound در تلویزیون تولیپس پلاس ارائه صدایی واضح، قوی و با کیفیت است. تفاوت اصلی این سیستم صوتی با سایر مدل ها مربوط به اسپیکرها می شود. تلویزیون های دارای این فناوری از اسپیکرهایی با قدرت صدا و وضوح بیشتر برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با انواع فناوری های تلویزیون و تکنولوژی های نو/بخش دوم

تجربه صدایی فراگیر، با کیفیت و واقعی در تلویزیون تولیپس پلاس مدل TV-A-LE65F1FLB به لطف این فناوری امکان پذیر شده است. بطور کلی امروزه بسیاری از تولید کنندگان به دنبال ارائه کیفیت صدای واضح در محصولات خود هستند زیرا این قابلیت ها برای علاقه مندان به دنیای فیلم، موسیقی و بازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشخصات تلویزیون تولیپس پلاس مدل TV-A-LE65F1FLB

سیستم Pure Sound در تلویزیون تولیپس پلاس چیست ؟

امکانات تلویزیون تولیپس پلاس مدل TV-A-LE65F1FLB تنها به فناوری Pure Sound ختم نمی شود و شامل موارد دیگری می شود که از جمله می توان از فناوری DVR، سیستم عامل اندروید، گیرنده دیجیتال و … نام برد.

مشخصات تلویزیون تولیپس پلاس مدل TV-A-LE65F1FLB

کیفیت تصویر

4K

اندازه

 65 اینچ

نوع پنل

DLED فریم لس

نوع خروجی صدا

کواکسیال (صدای دیجیتال)

سیستم عامل

اندروید 11.0

پورت USB

2 عدد

پورت HDMI

3 عدد

کنترل

یک عدد کنترل از راه دور، یک عدد Air mouse remote
سایر قابلیت هاگیرنده دیجیتال DVB T2، سیستم Pure Sound ، قابلیتPlayback، فناوری HDR، کنتراست بالا، زاویه دید 178 درجه، وای فای داخلی

کلام آخر

برند تولیپس توسط صنایع ناسیونال ایران به بازار معرفی شده است که یکی از قدیمی ترین فعالین لوازم خانگی در کشورمان به شمار می رود و در گذشته بیشتر بر روی تولید لوازم کوچک آشپزخانه تمرکز داشت اما در حال حاضر خط تولید تلویزیون های خود را راه اندازی کرده و به نظر می رسد در آینده شاهد عرضه محصولات بیشتری در بخش لوازم خانگی بزرگ باشیم.

تلویزیون های ساخت این شرکت از محصولات جدید بازار به شمار می روند که به انواع فناوری ها مجهز شده اند و سیستم Pure Sound  یکی از این امکانات است. شناخت این فناوری به مشتریان کمک می کند تا با اطلاعات بیشتر خرید کنند و دقیقا مدلی متناسب با ضروریات خود تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 21 مرداد 1401 در 1:00 ب.ظ

    شرکت ناسیونال ایران در سال 1350 توسط برادران حاج محمد و حاچ رضا فرد قاسمی بمنظور تولید لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه تاسیس شد احتمالا پس از موفقیت شرگت پارس توشیبا ( پارس خزر فعلی ) متعلق به خانواده خج محمد تقی برخوردار که توانسته بود بعد از سه سال فعالیت بخش عمده بازار را با لوازم خانگی و آشپزخانه توشیبا بدست اورد اما داستان رقابت این دو خانواده به سال 1343 بر می گردد خانواده فرد قاسی مالک شرکت کوفرد تاسیس شده به سال 1335 و شرکت پارس الکتریک متعلق به حاج محمد تقی برخورداری و شرکا تاسیس شده در سال 1341 این دو رقیب در سال 1343 با عرضه تلوزیون های توشیبا در شرگن پارس الکتریک تحت لیسانس شرکت شیبورا ژاپن و تولید تلوزیونهای ناسیونال در کارخانجات کوفرد در استان اصفهان تحت لیسانس ماتسوشیتا سهم مناسبی از بازار تلوزیون ایران را در اختیار داشتند آخرین تلوزیون ناسیونال در سایز 26 اینچ در سال 1364 از خط تولید شرکت کوفرد خارج شد این تلوزیون با بدنه نفره ای متالیک و کلید های فینگر تاچ و پشتیبانی از استانداردهای پال و سکام بود بعد از مدتی تلوزیون 14 اینچ سیاه و سفید با برند سیمین و 20 ایتچ رنگی با برند کوفرد توسط شرکت کوفرد عرضه و در دهه 70 این شرکت واردات و خدمات پس از فروش تلوزیونهای پاناسونیک ( ناسیونال سابق ) ا آغاز کرد که تا اواسط دهه 90 ادامع یافت سپس مدتی نمایندگی لوازم خانگی مدیا را به عهده داشت به اختمال قوی تلوزیون تولیپس پلاس نیز در کارخانه کوفرد تولید می گردد بنا بر این بنایانگذارن این شرکت نزدیک 6 دهه در تولید و خدمات تلوزیون دارای سابقه هستند در بخش تاریخچه شرکت کوفرد میخوانیم ” شرکت تجارتی کوفرد در سال ۱۹۵۲ میلادی و ۱۳۳۱ شمسی توسط برادران فردقاسمی (حاج رضا فرد قاسمی و حاج محمد فرد قاسمی) کارآفرینان قدیمی و پیشگام در صنعت الکترونیک در ایران تاسیس گردید و فعالیت خود را با واردات و خدمات پس از فروش کلیه محصولات پاناسونیک اعم از لوازم خانگی،لوازم صوتی و تصویری، کولرهای گازی، لوازم مخابراتی و لوازم بهداشتی (ناسیونال سابق) آغاز کرد و جزو اولین سرمایه گذاران شرکت ماتسوشیتا ژاپن(پاناسونیک) در جهان می باشد.”