تولیپس به عنوان محبوب ترین برند ایرانی در بخش لوازم برقی آشپزخانه انتخاب شد
اخبار لوازم خانگی

تولیپس به عنوان محبوب ترین برند ایرانی در بخش لوازم برقی آشپزخانه انتخاب شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی تولیپس موفق شد تا عنوان محبوب ترین برند ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی تولیپس موفق شد تا عنوان محبوب ترین برند ایرانی در بخش لوازم برقی آشپزخانه را از آن خود کند.

نهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان ایرانی برای معرفی برند منتخب مردم برگزار شد  که تولیپس در بخش لوازم آشپزخانه برقی توانست با کسب آرای مردمی عنوان محبوب ترین برند ایرانی را به خود اختصاص دهد.

تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال 1401 به لوازم آشپزخانه تولیپس نظیر چای ساز، توستر، مولتی کوکر، چرخ گوشت و … تعلق گرفت.

جشنواره برند محبوب ایرانی هر ساله با هدف ارتقا جایگاه برندهای فعال در کشورمان و همچنین توجه به نیاز و درخواست مشتری برگزار می شود که در واقع مصرف کنندگان می توانند با شرکت در نظرسنجی برند محبوب خود را انتخاب کنند.

این جشنواره یکی از بزرگترین رویدادهای برندینگ در کشور به شمار می رود که طی 75 روز کاربران می توانستند با شرکت در نظر سنجی برندهای مورد علاقه خود را انتخاب کرده و احساس رضایت مندی خود را نشان دهند.

این نظر سنجی براساس فاکتورهایی مانند رضایت مشتری از خدمات پس از فروش، احترام به حقوق مشتری و ارائه خدمات مناسب صورت می گیرد و همان طور که مشخص است مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش جایگاه ویژه ای در میان مشتریان دارد.

برند تولیپس توسط صنایع ناسیونال ایران برای پر کردن خلا برندهای خارجی در بازار ایران معرفی شده و یکی از قدیمی ترین فعالین لوازم خانگی در کشور به شمار می رود.

این شرکت طیف گسترده ای از محصولات به ویژه لوازم برقی آشپرخانه روانه بازار کرده و از معدود شرکت هایی در ایران است که تنوع محصولات آن در این بخش بسیار بالا است. اگرچه  این گروه به بخش لوازم خانگی بزرگ ورود کرده و شاهد مدل های مختلفی از تلویزیون های این شرکت هستیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟