اخبار لوازم خانگی

5 دلیل برای خرید یخچال و فریزر بنس مدل کراس CROSS

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 5 دلیل برای خرید یخچال و فریزر بنس مدل کراس CROSS در این مطلب ذکر شده که در واقع ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 5 دلیل برای خرید یخچال و فریزر بنس مدل کراس CROSS در این مطلب ذکر شده که در واقع بر روی امکانات و ویژگی های این مدل تمرکز شده است و به مشتریانی که در تدارک خرید این محصول بنس هستند، می تواند کمک کند.

چرا باید یخچال فریزر مدل CROSS بنس بخریم؟

5 دلیل برای خرید یخچال و فریزر بنس مدل کراس CROSS

شرکت بنس حدود 12 سالی است که تاسیس شده و در ابتدا کار خود را با تولید انواع هود و اجاق گاز آغاز کرد و در حال حاضر محصولاتی مانند یخچال فریزر، تلویزیون، جاروبرقی و … روانه بازار می کند. یخچال فریزر مدل کراس یکی از تولیدات تازه وارد این شرکت به شمار می رود که در این بخش اطلاعاتی در مورد امکانات و به عبارت دیگر مزیت های این مدل ارائه می دهیم.

ظرفیت بالا

ظرفیت بالا و انعطاف پذیری قفسه را می توان یکی از  5 دلیل برای خرید یخچال و فریزر بنس مدل کراس CROSS عنوان کرد. یخچال فریزر های کمبی در مقایسه با مدل های دو قلو و ساید بای ساید فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال می کنند. فضای داخلی این مدل بسیار مناسب بوده و در واقع یکی از عریض ترین مدل های کمبی موجود در بازار است که می تواند حجم بالایی از مواد غذایی را در خود ذخیر کند.از طرفی با تغییر قفسه ها و ارتفاع آن ها دست شما برای قرار دادن مواد غذایی باز بوده و نظم دهی آن راحت است.

سیستم سرمایش Metal Cooling

5 دلیل برای خرید یخچال و فریزر بنس مدل کراس CROSS

سیستم سرمایش Metal Cooling یکی دیگر از امکانات این یخچال فریزر کمبی است که با هدف حفظ تازگی مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آن ها در این مدل قرار گرفته است. این صفحه سرمایش فلزی برای تامین سریع هوای سرد کاربرد دارد.

همان طور که می دانید با باز و بسته شدن درب یخچال سرما از دست می رود و این قابلیت برای حفظ سرمای یخچال و ایجاد دمای مناسب در داخل تعبیه شده است. در نتیجه مواد غذایی تازه می ماند و فاسد شدن آن به تاخیر می افتد.

قابلیت سرمایش چندگانه

قابلیت سرمایش چندگانه نیز امکان ذخیره سازی مواد غذایی و میوه و سبزی را در مدت زمان بیشتر فراهم می کند و به همین دلیل اشاره به آن در مطلب 5 دلیل برای خرید یخچال و فریزر بنس مدل کراس CROSS ضروری است. این سیستم دارای چندین دریچه است که در زیر قفسه ها قرار گرفته و وظیفه آن انتقال سرما به صورت یکنواخت در داخل یخچال است.

5 دلیل برای خرید یخچال و فریزر بنس مدل کراس CROSS

کشو Fresh Box

کشو Fresh Box در یخچال فریزر کراس بنس از قابلیت حفظ رطوبت برخوردار است که برای تازه نگهداشتن انواع سبزی و میوه ایده آل است و همان طور که از نامش پیدا است، وظیفه اصلی آن تازه ماندن مواد غذایی است.

کلاس بهره وری انرژی A

کلاس بهره وری انرژی A

افزایش قیمت قبوض برق باعث شده تا اکثر مشتریان به دنبال خرید لوازم برقی کم مصرف باشند. همان طور که می دانید برچسب انرژی یک کاغذ است که معمولا بر روی لوازم خانگی نصب می شود. این برچسب از حرف A تا G لاتین دسته بندی شده که هر چه به حرف A نزدیک می شویم، مصرف کمتری دارد.

یخچال فریزر مصرف بالایی دارد و در واقع یکی از دلایل اصلی گرانی قبض برق است. به همین دلیل توصیه می شود که حتما مدلی خریداری کنید که کم مصرف باشد. از طرفی، این مدل دارای عملکرد ECO برای مصرف بهینه انرژی  است.

مشخصات یخچال فریزر کراس

کلاس بهره وری انرژی A

یخچال فریزر کراس با ظرفیت 572 لیتر به فروش می رسد که برای یک مدل کمبی مناسب بوده و می توان انواع مواد غذایی را قرار داد. این مدل با یخساز اتوماتیک عرضه می شود که از دیگر امکانات آن می توان از آب سرد کن متصل به آب شهری، قفسه بطری فلزی در یخچال، بدون برفک، بوگیر و … نام برد.

مشخصات یخچال فریزر کراس

ظرفیت

572 لیتر

آب سرد کندارد
یخساز اتوماتیکدارد
بدون برفکبله
فیلتر تصفیه آبدارد
کلاس مصرف انرژیA
سایر امکاناتسیستم سرمایش چندگانه، کشو Fresh Box، سیستم سرمایش Metal Cooling، بوگیر، قفسه بطری فلزی در یخچال و عملکرد ECO برای مصرف بهینه انرژی

کلام آخر

یخچال فریزر کمبی کراس یکی از محصولات جدید بنس است که در این بخش به امکانات آن اشاره شده تا پیش از خرید دچار سردرگمی نشوید. قبل از این که اقدام به خرید کنید پیشنهاد می شود که در مورد مشخصات و امکانات یک مدل تحقیق کنید و بعد از پرس و جو از سایر کاربران اقدام کنید.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟