رشد تولید لوازم خانگی در ایران
اخبار لوازم خانگی

رشد تولید لوازم خانگی در ایران

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کشور در زمینه‌های تولید فولاد، مصالح ساختمانی و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کشور در زمینه‌های تولید فولاد، مصالح ساختمانی و لوازم خانگی رشد تولید را پس از سال‌ها تجربه می‌کند.

بر اساس این گزارش، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید با اشاره به رشد چشمگیر تولید در چهار ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: امروز کشورمان در زمینه‌های تولید فولاد، مصالح ساختمانی و لوازم خانگی رشد تولید را پس از سال‌ها تجربه می‌کند.

وی با با اشاره به رسانه‌ای شدن تخلفات فولاد مبارکه، افزود: کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند، اما همه این مسائل که اعلام شده تخلف نبوده و البته به دنبال راهکاری هستیم که در زمینه برخورد قاطع با افراد خاطی تمهیداتی بیندیشیم که دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همچنین در خصوص صادرات هم سال گذشته نسبت به سال ۹۹، ۴۰ درصد رشد داشته‌ایم و در چهار ماه اول هم نسبت به پارسال ۲۰ درصد رشد را تجربه کرده‌ایم.

فاطمی امین ادامه داد: در زمینه زیرساخت‌ها برای تولید و صادرات اصلاحات اساسی و زیربنایی صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود که در سال آینده در حوزه صنعت تحولات زیادی داشته باشیم.

وی با اشاره به آغاز سیر نزولی کاهش قیمت‌ها در کشور اضافه کرد: با راه اندازی سایت قیمت کالا‌ها هم اکنون ۵۴ هزار قلم محصول در سایت وزارت صمت بارگذاری شده که از گرانفروشی و ارائه قیمت‌های مختلف جلوگیری خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در زمینه پیشگیری از احتکار نیز سامانه جامع تجارت برای اشراف و رصد موجودی انبار‌ها راه‌اندازی شده که این سامانه نیز از احتکار کالا جلوگیری کرده است.

فاطمی امین با اشاره به اینکه یکی از مشکلات تولیدکنندگان سرمایه در گردش است و در جایی هم برخی تسهیلات در جای خود صرف نمی‌شود افزود: برای حل این مشکل نیز از این پس تسهیلات به جای واریز به حساب تولید‌کننده به حساب فروشنده کالا واریز خواهد شد تا از تخلفات احتمالی جلوگیری شود./ پایگاه اطلاع رسانی دولت

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟