گوشی هوشمند آنر در ایفا 2022
اخبار لوازم خانگی

نسل جدید گوشی هوشمند آنر در ایفا 2022 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت چینی آنر پس از جدایی از هواوی، با لپ تاپ Magic Book14، تبلت Pad8 به همراه نسل ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت چینی آنر پس از جدایی از هواوی، با لپ تاپ Magic Book14، تبلت Pad8 به همراه نسل جدید گوشی هوشمند آنر در ایفا 2022 حضور پیدا می کند.

گوشی هوشمند آنر مدل70

با وجود اینکه حدود 18 ماه از جدایی آنر و هواوی می گذرد اما طراحی گوشی های هوشمند آنر همچنان مانند هوآوی است و خلاقیت زیادی در آن دیده نمی شود.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

گوشی آنر مدل 70 رده بالاترین گوشی سری N به شمار می رود. آنر این بار بر روی ضبط ویدئو تمرکز ویژه ای داشته است؛ قابلیت Solo Cut این امکان را به شما می دهد که هنگام ضبط ویدئو به صورت عمودی تمام صفحه را پوشش دهد؛ دقیقا همان چیزی که تیک تاکر ها به دنبال آن هستند.

هنگام عکسبرداری به حالت افقی در حالت پرتره قرار می گیرد و به صورت خودکار زوم و فوکوس را مناسب سوژه عکاسی مورد نظر انجام می دهد. زمانی که چند نفر در فریم عکاسی قرار دارند می توانید از هر کدام به صورت جداگانه اما همزمان فیلمبرداری کنید.

دوربین اصلی و فیلمبرداری آن 54 مگاپیکسل، ( اولترا واید 50 مگاپیکسل ) و دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل است. گوشی آنر 70 از تراشه Snapdragon 778G Plus 5G برخوردار است.

ظرفیت باتری 4800 میلی آمپری و شارژر 66 واتی قابلیت این را دارند که در عرض بیست دقیقه شارژ موبایل شما را 60 درصد افزایش دهد. قیمت این موبایل از 479 یورو آغاز می شود.

لپ تاپ Magic Book14

آنر علاوه بر گوشی هوشمند از لپ تاپ Magic book14 نیز رونمایی کرد. پردازنده آن تراشه Core 12th Gen است در حالی که RTX 2050 GPU عملکرد گرافیکی بهتری را ارائه می کرد. به طور کلی Magic book14 قبلی عملکرد بهتری را نسبت به سری جدید داشت اما وب کمی که در صفحه کلید قرار گرفته بود محبوبیت آن را کاهش داده بود. اما با قرار دادن جایگاه وب کم در بالای صفحه این مشکل را در سری جدید اصلاح کرد.

قیمت اولیه این لپ تاپ 1099 یورو اعلام شده اما مدلی که دارای پردازنده گرافیکی ارتقا یافته است؛ با قیمت 1299 یورو عرضه می شود اما در مورد قیمت آن در بریتانیا هوز تصمیمی گرفته نشده است.

تبلت Pad 8 یک تب لت 12 اینچی با قدرت نمایش صفحه 2k است و با قیمت 299 یورو عرضه می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟