اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی دومنا در نمایشگاه ایفا 2022 حاضر شد/ رفتار هوشمندانه شرکت ایده آل نگار خاورمیانه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا را می‌توان به عنوان یکی از مطرح ترین نمایشگاه های حوزه ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا را می‌توان به عنوان یکی از مطرح ترین نمایشگاه های حوزه فناوری نام برد که همه ساله غول‌های فناوری جهان با حضور در این نمایشگاه، آخرین دست آوردهای خودرا به رخ رقبای خود می‌کشند. حضور شرکت ایده آل نگار خاورمیانه با برند لوازم خانگی دومنا در نمایشگاه ایفا 2022 نکته جالب نمایشگاه امسال است.

نمایشگاه ایفا 2022 همه ساله میزبان بزرگترین فعالین صنعت لوازم خانگی و الکترونیکی مصرفی است که از 11 الی 15 شهریورماه برگزار خواهد شد. قرار است این نمایشگاه میزبان بازدید کنندگان و جدیدترین دستاوردهای غول های فناوری و لوازم خانگی در شهر برلین آلمان باشد، شهری که نه تنها پایتخت بزرگترین بازار مصرفی اروپا به شمار می آید بلکه به عنوان یک مرکز رسانه ای اروپایی نیز تکامل یافته است.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

نمایشگاه IFA یک رویداد بزرگ فناوری برای نمایش لوازم الکترونیکی و مصرفی است که هر ساله در کشور آلمان برگزار می شود و علاقه مندان از سراسر دنیا برای بازدید آخرین دستاوردهای شرکت های لوازم خانگی و فناوری، به این نمایشگاه می آیند.

حضور یک شرکت ایرانی در نمایشگاه ایفا 2022

خبر خوب برای صنعت لوازم خانگی ایرانی، حضور یک شرکت ایرانی با برند لوازم خانگی دومنا در نمایشگاه ایفا 2022 است. احتمالا برای اولین بار است که یک برند لوازم خانگی ایرانی در بزرگترین رویداد فناوری جهان و در کنار بهترین برندهای لوازم خانگی جهان حاضر می‌شود. ای یک اتفاق خوب است و باید منتظر تاثیرات مثبت این تصمیم هوشمندانه در صنعت لوازم خانگی ایران باشیم.

لوازم خانگی دومنا در ایفا 2022

نمایشگاه های بین المللی، تمام ابزارهای بازاریابی با عملکرد بالا را به تولیدکنندگان ارائه می دهند تا شرکت ها بتوانند توانایی بالایی در ارائه محصولاتشان داشته باشند. حال تصور کنید تمام آنچه که از یک نمایشگاه بزرگ و مطرح فناوری انتظار داریم قرار است به صورت یکجا در شهر برلین آلمان دیده شود. حضور بزرگترین غول های فناوری جهان این امکان را فراهم می‌کند تا طی روزهای برگزای این رویداد بزرگ فناوری، شاهد رقابت بسیار جذابی در معرفی محصولات جدید باشیم.

شرکت ایده آل نگار خاورمیانه تولید کننده محصولات لوازم خانگی با برند دومنا  (Domena) قصد دارد تا کسب و کار خود را در بازار اروپا گسترش دهد و به همین دلیل تمرکز ویژه ای بر روی عرضه محصولات خود و همچنین دسترسی راحت مشتریان اروپایی به تمامی محصولات این شرکت خواهد داشت.

دومنا دست پر به نمایشگاه ایفا 2022 رفته است

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی برند لوازم خانگی دومنا، به نظر می‌رسد این شرکت ایرانی دست پر به نمایشگاه ایفا 2022 رفته است. آنطور که مدیران ارشد برند دومنا گفته اند قرار است شاهد رونمایی از محصولات لوازم خانگی دومنا در نمایشگاه ایفا 2022 باشیم. قطعا نظرات مشتریان اروپایی به رشد و توسعه صنعت لوازم خانگی ایران کمک شایانی خواهد کرد.

لوازم خانگی دومنا در ایفا 2022

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، سبد محصولات لوازم خانگی دومنا Domena کامل است. محصولات این شرکت شامل جاروبرقی، اتوبخار، اتو پرس، چای ساز، غذاساز،خردکن،همزن، پنکه، آون توستر و … است و این شرکت قصد دارد طیف گسترده ای از محصولات را در آینده نزدیک تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟