اخبار لوازم خانگی

استقبال خوب از غرفه دومنا در نمایشگاه ایفا 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آخرین روز نمایشگاه IFA 2022 سپری می شود و غرفه دومنا در نمایشگاه ایفا 2022 با ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آخرین روز نمایشگاه IFA 2022 سپری می شود و غرفه دومنا در نمایشگاه ایفا 2022 با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد. شرکت ایده آل نگار خاورمیانه با برند لوازم خانگی دومنا در این رویداد شرکت کرد که یک خبر خوش برای صنعت لوازم خانگی ایران است.

 شرکت دومنا به عنوان اولین تولید کننده اتوپرسی در جهان شناخته می شود و این برند برای نخستین بار در سال 1955 میلادی در فرانسه آغاز به کار کرد

نمایشگاه ایفا یکی از مهمترین و کلیدی ترین رویدادهای حوزه لوازم خانگی و فناوری است که غول های تکنولوژی نظیر ال جی، سامسونگ، فیلیپس، هایر و …. در برلین به دور هم جمع می شوند و جدیدترین دستاورهای خود را به نمایش می گذارند. دومنا یک برند فرانسوی بوده که طی همکاری مشترک با شرکت ایده آل نگار خاورمیانه در ایران تولید و عرضه می شود و حضور این برند در ایفا می تواند یک فرصت خوب برای نمایش آخرین دستاوردهای صنعت لوازم خانگی کشورمان باشد.

برند دومنا در حوزه لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند و به عنوان اولین برند تولید کننده اتوپرسی در جهان شناخته می شود. در غرفه دومنا در ایفا 2022 محصولاتی مانند اتو بخار، اتو پرسی، جاروبرقی، ست قابلمه و … به نمایش گذاشته شد که میزبان بسیاری از بازدیدکنندگان از سراسر جهان بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟