اسپیکرهای پرفروش لومکس
اخبار لوازم خانگی

تولید اسپیکرهای پرفروش لومکس ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند لومکس یکی از بازیگران اصلی بازار لوازم صوتی ایران است که در سال 1401 در مقایسه با ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند لومکس یکی از بازیگران اصلی بازار لوازم صوتی ایران است که در سال 1401 در مقایسه با سال های گذشته، فعالیت گسترده ای داشته است.

تولید و گارانتی اسپیکرهای لومکس برعهده بانیان سرویس است. این برند در سال جاری از چندین مدل شارژی لومکس رونمایی کرد و همچنین مدل های پرفروش خود را در هر فصل تکرار می کند.

مدل پاور3 ( شارژی ) و مدل های سری باس ( باس 1 / باس 3 شارژی) لومکس  از جمله مدل های پرفروش این برند هستند که هر فصل در سبد کالای این شرکت موجود می شوند.

شرکت بانیان پس از رونمایی و تولید مدل های بوم باکس و پارتی باکس در مرداد ماه، بار دیگر سِری پاور و باس خود را در شهریور تولید و روانه بازار کرد و گویا قصد دارد با این سه مدل تولید تابستان سال 401 را به پایان برساند.

گفتنی است قدرت صدا و کیفیت تولید این محصولات نسبت به قبل ارتقا چشمگیری داشته است. اما این برند قصد دارد با آغاز فصل پاییز،  از 3 اسپیکر جدید خود در ماه مهر رونمایی کند گه در این لیست بزرگ ترین اسپیکر بازار ایران قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟