عینک هوشمند لنوو در نمایشگاه ایفا 2022
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از عینک هوشمند لنوو در نمایشگاه ایفا 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عینک هوشمند لنوو در نمایشگاه ایفا 2022 رونمایی شد و  مورد توجه بازدیدکنندگان ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عینک هوشمند لنوو در نمایشگاه ایفا 2022 رونمایی شد و  مورد توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار گرفت. با توجه به ویژگی های جالبش انتظار می رفت که برنده جایزه ایفا شود.

علاوه بر شرکت تی سی ال، لنوو نیز عینک هوشمند خود را در نمایشگاه ایفا 2022 به نمایش گذاشت. این عینک قابلیت اتصال به موبایل هوشمند را دارد، و آن ها اساسا این امکان را فراهم می کند که یک صفحه نمایش بزرگ درست در مقابل چشمانتان قرار بگیرد.

البته غرفه لنوو منحصرا مربوط به عینک هوشمند نمی شد و از محصولات متنوعی مانند تبلت، لپ تاپ و لپ تاپ تاشو نیز رونمایی کرد. لپ تاپ و عینک لنوو از محصولات قابل توجه این شرکت بود اما عینک لنوو برنده حایزه ایفا شد.

عینک Glasses T1 برای تماشای تلویزیون کاربرد دارد و هنگام استفاده از آن یک صفحه نمایش OLED فول اچ دی را برای شما نمایان می شود. این عینک دارای دو صفحه نمایش میکرو VR و AR است و فقط به گوشی یا هر دستگاه دیگری که دارای درگاه USB است متصل می شود، این محصول به عنوان عینک دودی کاربرد ندارد.

این عینک با اتصال به گوشی یک صفحه نمایش بزرگ به شما ارائه می دهد و علاوه بر استفاده هنگام بازی و فیلم، بسیار برای محل کار مناسب است زیرا حریم خصوصی شما را حفظ می کند و به غیر از شما، شخص دیگری آنچه که شما مشاهده می کنید را نمی بیند.

عینک لنوو T1 را با کابل Type C می توانید به طیف متنوعی از دستگاه های مختلف مانند گوشی، تبلت، لپ تاپ و انوع مختلفی از دستگاه هایی که قابلیت اتصال به USB را دارند وصل کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟