سری جدید محصولات Bespoke سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

عرضه‌ سری جدید محصولات Bespoke سامسونگ برای ارتقای کیفیت زندگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیکس امروز از عرضه‌ سری جدید محصولات Bespoke سامسونگ در اروپا خبر داد ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیکس امروز از عرضه‌ سری جدید محصولات Bespoke سامسونگ در اروپا خبر داد که نشان از تعهد مداوم این شرکت به عنوان ارائه‌دهنده‌ پیشرو محصولات پایدار، هوشمند و زیبا دارد.

سری جدید محصولات Bespoke سامسونگ که از ماشین لباسشویی، اجاق گاز و یخچال Bespoke infinite تشکیل شده است، در ماه‌های آینده وارد بازار اروپا می‌شود.  هیسون یانگ، معاون اجرایی و رئیس بخش تجربه مشتری (CX) سامسونگ گفت : «سامسونگ دائماً در حال گسترش مرزها برای ایجاد محصولات نوآورانه مطابق با نیازهای مصرف‌کنندگان است تا سبک زندگی کاربرانش را ارتقا و بهبود دهد. به همین دلیل سری Bespoke به قابلیت‌های گوناگونی شامل سازگاری با محیط زیست، هوشمند بودن و همچنین طراحی عالی مجهز شده است».

راهکارهای شست‌وشوی مداوم با لباسشویی و خشک‌کن Bespoke

سامسونگ از عرضه سری لباسشویی جدید Bespoke AI خود با قابلیت سازگاری با محیط زیست برای کاهش انتشار میکروپلاستیک‌ها از لباس‌ها خبر داد. این فناوری جدید با مشارکت برند Patagonia توسعه یافته است.

لباسشویی جدید Bespoke AI از طریق یک جریان شستشو با استفاده از فناوری فیلتر جذب ذرات پلاستیکی، این مواد آسیب رسان را از لباس‌ها تا %54 می‌زداید. آلودگی میکروپلاستیک‌ها در اقیانوس‌ها و آبراه‌ها یکی از ضروری‌ترین مسائل جهان ماست و سامسونگ مفتخراست که در حل این مشکل ایفای نقش می‌کند.

علاوه بر کاهش میکروپلاستیک‌ها، این لباسشویی دارای ویژگی‌هایی سازگارتر با محیط زیست است که کاربران را قادر می‌سازد تا استفاده هر روزه را بدون کاهش عملکرد و کارایی تجربه کنند. این محصول به عنوان اولین ماشین لباسشویی کم مصرف در بازار، به فناوری اختصاصی Ecobubble سامسونگ مجهز شده است. استفاده از آب سرد به جای آب گرم در حالت SmartThings Energy بدون افزودن چرخه اضافی به کاربران کمک می‌کند تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. همچنین با تضمین استانداردهای بالایی از پاکیزگی و بهداشت، به مواد شوینده اجازه می‌دهد تا به سرعت به پارچه ها نفوذ کند و کثیفی را (حتی در آب سرد) از بین ببرد.

لباسشویی جدید Bespoke AI همچنین مجهز به حسگرهای AI Wash است که وزن و سطح چرک بودن لباس‌ها را اندازه‌گیری می‌کند تا اطمینان حاصل شود که از مقدار بهینه آب، مواد شوینده و انرژی استفاده می‌شود و ضایعات به حداقل می‌رسد.

علاوه بر این، فناوری SpaceMax به دستگاه این امکان را می‌دهد که از یک محفظه بزرگ‌تر بدون افزایش ابعاد خارجی دستگاه بهره ببرد و ظرفیتی کارآمد به بزرگی 11 کیلوگرم را به شما ارائه دهد.

طراحی منحصربه‌فرد و همچنین رنگ‌بندی مختلف، این دستگاه را با هر خانه‌ و فضایی سازگار می‌کند تا خانه‌تان مطابق با سلیقه شما چیده شود.

تجربه آشپزی سالم و هوشمند با اجاق گاز Bespoke

محصول بعدی اجاق گاز Bespoke است که در ماه اکتبر در بازارهای اروپایی عرضه می‌شود. این محصول دارای ویژگی‌های هوشمندی است که آشپزی را به تجربه‌ای سالم تبدیل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا غذایی خوش طعم و مغذی طبخ کنید.

پخت و پز با بخار از گذشته روشی سالم برای طبخ بوده است و اجاق گاز جدیدBespoke  انواع مختلف پخت‌وپز با بخار را برای تهیه غذاهای بخارپز مغذی و لذیذ ارائه می‌دهد. بخار طبیعی به شما این امکان را می‌دهد که طعمی تردتر و لطیف‌تر و همچنین غذایی آبدارتر بپزید؛ همچنین این محصول گزینه‌ای ایده‌آل برای بسیاری از ظروف پخت می‌باشد. در عین حال، این ویژگی بخارپز به شما این امکان را می‌دهد تا غذاهایی مانند سبزیجات و ماهی را علاوه بر حفظ طعم و مواد مغذی، با کمترین تلاش طبخ کنید.

این محصول همچنین با بخار پخت دوگانه این امکان را به شما می‌دهد که قسمت بالا و پایین فر را جداگانه استفاده کنید و با پخت همزمان غذاهای مختلف، در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنید. همچنین با این سیستم بخار می‌توانید به سرعت فضای داخلی فر را تمیز کنید. اجاق گاز Bespoke همچنین دارای ویژگی‌های هوشمندی است که تجربه آشپزی را کامل‌تر می‌کند. برای مثال حالت pro cooking با استفاده از فناوری تصویری تشخیص غذا در بهینه‌سازی تنظیمات پخت‌و‌پز موثر است و در عین حال با نظارت بر غذا از پختن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید با گرفتن ویدئو و تایم‌لپس تجربه‌ آشپزی خود را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. درب لمسی این اجاق گاز با طراحی بدون دستگیره و مسطح، با مبلمان آشپزخانه شما هارمونی کاملی دارد و با لمس دکمه‌ روی کنترل پنل به راحتی و بدون زحمت می‌توانید درب اجاق را باز و بسته کنید. این اجاق گاز در رنگ‌های خاکستری، بژ و سفید موجود است لذا می‌توانید متناسب با ظاهر خانه خود این محصول را انتخاب کنید.

این محصول همچنین با اتصال به سرویس هوشمند پخت و پز (smart things cooking) ذائقه و رژیم غذایی و موجودی یخچال را آنالیزمی‌کند و دستورالعمل شخصی و منحصربه‌فرد شما را علاوه بر برنامه غذایی هوشمند ارائه می‌دهد.

همچنین این سرویس هوشمند پخت‌و‌پز با Samsung health همگام‌سازی می‌شود تا هدف‌گذاری کالری مصرفی و میزان مصرف شما را بررسی و ردیابی کند. به لطف این ویژگی جدید که در اکتبر امسال در دسترس قرار می‌گیرد میزان کالری مصرفی شما و به طور کل پخت و پز آسان‌تر و سالم‌تر می‌شود.

آشپزخانه رویایی با Bespoke infinite

در نهایت سامسونگ مجموعه کاملی از محصولات مختلف را تحت عنوان خط تولید infinite Bespoke راه‌اندازی کرد که تمرکز اصلی آن بر محصولات آشپزخانه خواهد بود. با اتکا به سابقه موفق سری Bespoke، در این خط جدید هم بر کیفیت فوق‌العاده و تجربه عالی از آشپزی تمرکز خواهد داشت تا بتواند محصولاتی جلوتر از زمان و البته همزمان بسیار ساده ارائه دهد.

از منظر زیبایی شناسی، طراحی سری Bespoke infinite فراتر از زمان بوده و با استفاده از خطوط عمودی و مواد خاص با ظریف‌کاری بسیار زیبا، توانسته است بهترین مکمل برای محیط زندگی شما باشد. در این طراحی‌ها از روکش شیشه‌ای روی فلز با رنگ خاکستری و دسته‌های طلایی استفاده شده است. در ساخت این سری از آلومینیوم بادوام استفاده شده که باعث می‌شود در برابر خراش و فرورفتگی مقاوم باشد و همچنین تمیز کردن آن آسان است.

Bespoke infinite نه تنها ازلحاظ ظاهری، طراحی مثال زدنی دارد بلکه با عملکرد و ویژگی‌های برتر می‌کوشد تا شما آشپزخانه‌ای باور نکردنی را تجربه کنید. در قسمت درهای یخچال قابلیت Black Metal Cooling سرمای داخل را حفظ می‌کند تا در کاهش مصرف انرژی موثر باشد.

همچنین دارای یک در باز کن خودکار است که با لمس آن در به طور خودکار همراه با صدا باز می‌شود. علاوه بر آن دستگیره‌ای ندارد و ضمن اینکه چیزی سر راه شما قرار نمی‌گیرد ظاهری منحصر به فرد و بدون درز را نمایان می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به یک پارچ پرشونده خودکار اشاره کرد که وقتی آن را درون یخچال قرار می‌دهید، به طور خودکار با آب تصفیه شده پر می‌شود و با استفاده از ویژگی infuser داخلی می‌توانید میوه و گیاهان دارویی به آن اضافه کنید و به راحتی نوشیدنی‌هایی با طعم دلپذیر تهیه کنید. همچنین flex pantry مواد موجود و باقی‌مانده را تازه نگه می‌دارد و با تنظیم دمای بهینه و مشخص برای هر نوع غذا، در حفظ و نگهداری غذاها به بهترین نحو عمل می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سریBespoke  لطفا به نشانی samsung.com/bespoke-home یا Samsung.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟