اخبار لوازم خانگی

برگزاری گردهمایی شرکت ناسیونال ایران در مشهد + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گردهمایی بزرگ شرکت ناسیونال ایران در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.     ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گردهمایی بزرگ شرکت ناسیونال ایران در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

 

 

این رویداد از طرف شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به نماینگی شرکت الماس ستوده در خراسان رضوی برگزار شد که در آن فروشندگان برتر حوزه لوازم خانگی حضور داشتند. در جریان گردهمایی شرکت ناسیونال ایران، محصولات ساخت این شرکت که با برندهای تولیپس و تولیپس پلاس شناخته می شود، در معرض نمایش گذاشته شد.

شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران (سهامی خاص) یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدی ایرانی است که قدمتش به حدود نیم قرن می رسد

ابهری؛ مدیر عامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در این رویداد حاضر بود و ضمن سخنرانی از فروشندگان برتر تجلیل کرد.

صنایع الکتریکی ایران ناسیونال یکی از قدیمی ترین فعالین بازار لوازم خانگی ایران است که محصولاتی با برندهای تولیپس، تولیپس پلاس عرضه می کند و سبد محصولات متنوعی دارد.

تولیدات این شرکت شامل انواع لوازم خانگی کوچک مانند چای ساز، اون توستر، جاروبرقی، اتو و … می شود که اخیر به بخش لوازم صوتی و تصویری ورود کرده و محصولاتی مانند تلویزیون را به سبد کالای خود اضافه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟