جشنواره فروشگاه های زنجیره ای مادیران آغاز شد + ویدیو
اخبار لوازم خانگی

جشنواره فروشگاه های زنجیره ای مادیران آغاز شد + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جشنواره فروشگاه های زنجیره ای مادیران آغاز شده و مشتریان می توانند انواع ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جشنواره فروشگاه های زنجیره ای مادیران آغاز شده و مشتریان می توانند انواع لوازم خانگی، لپ تاپ، گوشی هوشمند و تبلت را به صورت اقساط با کمترین پیش پرداخت خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران افتتاح شد + تصاویر و ویدیو

مشتریان می توانند در فروشگاه های زنجیره ای مادیران به بهترین برندهای لوازم خانگی و الکترونیکی موجود در بازار ایران دسترسی داشته باشند و به دلیل عرضه محصولات متنوع برای افرادی که به دنبال تهیه جهیزیه یا در تدارک خرید چند محصول هستند، ایده آل است. برای خرید چندین محصول یا مدل دیگر نیاز نیست به فروشگاه های سراسر شهر سر بزنید و تنها با مراجعه به یک مرکز می توانید خرید خود را نهایی کرده و در وقت خود صرفه جویی کنید.

 

یکی دیگر از مزایای این جشنواره خرید انواع کالا به صورت اقساطی و با کمترین پیش پرداخت است. شرایط خرید محصول آسان بوده و امکان خرید برای کارمندان، مغازه دارها، بازنشستگان و دانشجویان فراهم شده است.علاوه بر این،  فروشگاه های مادیران با برخی از ارگان های خصوصی و دولتی نیز همکاری کرده اند.

تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای مادیران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و نگرانی از این بابت وجود ندارد. از طرفی سیستمی با عنوان رضایت مشتریان مادیران در نظر گرفته شده که مشتریان می توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و به شکایات و انتقادهای مشتریان رسیدگی می شود.

بیش از 40 شعبه از این فروشگاه ها در سراسر ایران مشغول به کار هستند که مشتریان می توانند در کمترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را به صورت حضوری تهیه کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟