آباژور دو منظوره YD
اخبار لوازم خانگی

محصول دو منظوره YD؛ آباژور یا پنکه؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند YD از محصول دو منظوره خود رونمایی کرد، منظور از کاربرد دو جانبه، این ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند YD از محصول دو منظوره خود رونمایی کرد، منظور از کاربرد دو جانبه، این است که این آباژور علاوه بر روشنایی ای که به خانه می بخشد به عنوان پنکه نیز کاربرد دارد. برند ژاپنی YD که مخفف شده کلمه Yanco Design است، به تولید و فروش محصولات خاص و کم نظیر می پردازد.

از دلایل دیگری که باعث محبوبیت این محصول شده می توانیم به طراحی آن اشاره کنیم، زیرا با ابعاد کوچکی که دارد برای هر فضا و مکانی مناسب است. همچنین تنوع رنگی ای که دارد به شما اجازه می دهد متناسب با دکوراسیون منزلتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

محصول دو منظوره YD به گونه ای طراحی شده که برای هر فصل و هر فضایی مناسب باشد، چون علاوه اینکه در تابستان به عنوان پنکه و وسیله سرمایشی به کار می رود، در فصل زمستان نیز یک وسیله بیهوده نیست چرا که می توانیم به عنوان آباژور از آن استفاده کنیم. تنظیم کردن آن بر روی حالت چرخش خودکار گزینه خوبی برای روزهای گرم تابستانی است، ضمن اینکه می توان آن را در تمامی جهات  قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟