بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی شیراز رایگان خواهد بود/ لزوم حضور بازدیدکنندگان متخصص در نمایشگاه‌ها
اخبار لوازم خانگی

بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی شیراز رایگان خواهد بود/ لزوم حضور بازدیدکنندگان متخصص در نمایشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر عامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر عامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز در استان فارس گفت : نمایشگاه لوازم خانگی شیراز با استقبال خوب تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور همراه شده و ما نیز در تلاشیم تا بهترین شرایط را برای حضور بازدیدکنندگان از این نمایشگاه فراهم کنیم.

مجتبی احمدی راد در گفتگو با «ال کا ایران» افزود: تاکنون استقبال خوبی از این رویداد شده و خبر خوش این است که علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از نمایشگاه لوازم خانگی شیراز بازدید کنند.

وی ادامه داد : شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی شیراز، چندین سال تجربه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی در شهرهای مختلف مانند مشهد، شیراز ، کرمان و زاهدان داشته است. از این رو همواره در تلاش بوده ایم تا نمایشگاه‌های صنعت لوازم خانگی را در بالاترین حد استاندارد برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد گفت : این رویداد در سه سالن و به مساحت 6000 متر مربع میزبان بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ایران و  بازدیدکنندگان از سراسر کشور است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد افزود: تا این لحظه بیش از 80 درصد از فضای این نمایشگاه به تولید کننده های بزرگ و مطرح حوزه لوازم خانگی اختصاص داده شده است.

وی گفت : نمایشگاه لوازم خانگی اساسا برای نمایش دستاوردهای شرکت های تولید کننده و ایجاد رقابتی سالم برگزار می شود و با توجه به این که استان فارس و شهر شیراز یکی از قطب های اقتصادی کشور به شمار می رود، برگزاری چنین رویدادهایی در نهایت می تواند منجر به توسعه صنعت استان و البته کشور شود.

احمدی راد افزود : با هماهنگی های صورت گرفته بازدید برای عموم آزاد و البته رایگان خواهد بود و بلیت فروشی نخواهیم داشت تا بازدیدکنندگان به راحتی برای حضور در این نمایشگاه حاضر شوند.

مجری برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی شیراز در پایان گفت : یکی از اصلی ترین اهداف ما حضور متخصصان و صاحب نظران در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز است. قطعا شاهد بازدید متخصصان از نمایشگاه شیراز خواهیم بود تا به توسعه و رشد صنعت لوازم خانگی کشور کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز از تاریخ 27 الی 30 مهر ماه سال 1401در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس – شیراز  برگزار خواهد شد که بازدید برای عموم از ساعت 16 الی 21 رایگان است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟