تلویزیون مدل E8H هایسنس برای علاقه مندان به دنیای بازی معرفی شد
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون مدل E8H هایسنس برای علاقه مندان به دنیای بازی معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون مدل E8H هایسنس قرار است به زودی روانه بازار چین شود.این مدل از سری ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون مدل E8H هایسنس قرار است به زودی روانه بازار چین شود.این مدل از سری تلویزیون گیمینگ شمرده می شود که از نرخ تازه سازی 144 هرتز و فناوری AMD FreeSync Premium بهره برده است.

تلویزیون مدل E8H هایسنس در سایزهای 65 و 75 اینچی موجود است و با قیمت پایه 998.70 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. میزان روشنایی صفحه نمایشگر بک لایت مینی ال ای دی برابر با 1600 نیت است که منجر شده تا این تلویزیون 4k عملکرد بالایی در نمایش جزییات در تصاویر تیره تر را داشته باشد.

این محصول هایسنس با زاویه دید 178 درجه عرضه می شود که در نتیجه می توان دید خوبی به تلویزیون داشت.از طرفی به لطف استفاده از سنسور نور محیطی می تواند روشنایی براساس محیط تنظیم کند. این تلویزیون برای علاقه مندان به دنیای بازی فوق العاده بوده و امکاناتی مانند نرخ تازه سازی 144 هرتز، زمان پاسخ دهی 2.7 میلی ثانیه، AMD FreeSync Premium، ALLM و پورت HDMI 2.1 گواه این موضوع است.

هایسنس برای تجربه صدای واقعی در محیط از سیستم صوتی 2.1 کانال 25 وات به همراه یک ساب ووفر مستقل استفاده کرده است. علاوه براین، این مدل از دالبی اتمس، DTS HD، دالبی ویژن و DTS Virtual:X پشتیبانی می کند.

براساس اعلام این شرکت چینی، مشتریان می توانند با کمک NFC، بلوتوث 5.0، فرمان های صوتی یا اپلیکیشن گوشی های هوشمند به تلویزیون متصل شوند. مشتریان چینی می توانند از 30 سپتامبر این تلویزیون را خریداری کنند. دو سایز 65 و 75 اینچی از این مدل موجود است که به ترتیب با برچسب قیمتی $998.70 و US$1,284.09 به فروش خواهند رسید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟