اخبار لوازم خانگی

برگزاری سلسه سمینارهای بنس با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  سلسه سمینارهای بنس با حضور حدود 1000 نفر از نمایندگان برتر فروش و همچنین ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  سلسه سمینارهای بنس با حضور حدود 1000 نفر از نمایندگان برتر فروش و همچنین مدیران ارشد این مجموعه در سراسر کشور برگزار شد.

هدف از برگزاری این سلسه سمینارها، ایجاد راهکار هایی برای فروش و همچنین بهبود خدمات دهی در جهت افزایش رضایت مشتریان عنوان شده است. همچنین در جریان این هم اندیشی ها به معرفی جدیدترین محصولات بنس مانند آب سرد کن و اهداف این مجموعه برای توسعه سبد محصولات خود پرداخته شد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی بنس ساخت کجاست؟ + مشخصات

بنس در جریان این رویداد از همکاری مشترک با بانک رفاه و ایجاد طرح هایی برای فروش اعتباری و قسطی تا سقف 100 میلیون تومان خبر داد. استراتژی های پیش رو بنس در جلسات مشترک با نمایندگان این شرکت بررسی شد و به موارد دیگری مانند تأکید بر لزوم تمرکز روی بانک اطلاعاتی مشتریان، ارائه طرحهای انگیزشی جدید ویژه فروشندگان و نمایندگان همراه، تبیین استراتژی مرتبط با سبد محصولی بنس، توسعه سریع کانالهای خرده فروشی مولتی برند با روشهای جدید فروش در این سمینارها پرداخته شد.

نکته قابل توجه در خصوص برگزاری سلسه سمینارهای بنس این است که تنها به تهران بسنده نشده و در اکثر استان ها مانند اصفهان، خراسان رضوی، فارس، یزد، قزوین، خوزستان و … با حضور نمایندگان فروش برتر و مهمانان ویژه ای مانند آقای اسلامیان ( نائب رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران )،  آقای رزقیان ( رییس اتحادیه لوازم خانگی مشهد )،  آقای اشرفی ( رییس اتحادیه لوازم خانگی کرمان )،  آقای اسدزاده ( از اعضای اتحادیه لوازم خانگی شیراز ) و  آقای روغنی ( از اعضای اتحادیه لوازم خانگی اصفهان) برگزار شده است.

این گردهمایی های منطقه ای بر روی برنامه و اهداف فروش تمرکز دارد و در جریان آن، سیاست های جدید بنس برای فروشندگان و راهکارهایی برای تقویت فروش و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان شرح داده می شود.

آقای مهندس محمد موسوی؛ مدیر عامل لوازم خانگی بنس در جریان این سلسه سمینارها به بررسی برنامه های توسعه ای این برند لوازم خانگی پرداخته و اهداف نیمسال دوم سال جاری را شرح دادند.

لیست استان هایی که سمینارهای بنس برگزار شد به شرح ذیل است:

بیان دیدگاه ها و انتقادات نمایندگان فروش یکی از مواردی است که در جریان این گردهمایی ها انجام شد و در واقع انتقال آن ها به مدیران ارشد این مجموعه، می تواند منجر به ارتقا و بهبود خدمات دهی به مشتریان شود.

بنس یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران است که سبد محصولات متنوعی داشته و از تولیدات آن می توان به یخچال فریزر، تلویزیون، جاروبرقی، هود و اجاق گاز اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟