یخچال فریزر Mijia شیائومی با قابلیت های جدید روانه بازار شد
اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر Mijia شیائومی با قابلیت های جدید روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر Mijia شیائومی از نوع 4 درب بوده که با ظرفیت 430 لیتر روانه بازار ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر Mijia شیائومی از نوع 4 درب بوده که با ظرفیت 430 لیتر روانه بازار لوازم خانگی چین شد.

شیائومی یکی از برندهای معروف چینی است که در زمینه تولید لوازم خانگی و همچنین گوشی هوشمند فعالیت می کند و جدیدترین محصول خود یعنی یخچال فریزر کراس Mijia شیائومی را با امکانات و قابلیت های به روز مانند تنظیم دما با فرمان صوتی در اختیار مشتریان چینی قرار داده است.

یخچال فریزر Mijia شیائومی با قابلیت های جدید روانه بازار شد

این مدل با ظرفیت 430 لیتر به فروش می رسد و برای تنظیمات دما آن یک صفحه نمایشگر لمسی تعبیه شده است. از طرفی امکان سازگاری با دستیارهای هوشمند را داشته و حتی به کمک اپلیکیشن های گوشی هوشمند نیز می توان تنظیمات آن را در دست گرفت.

یخچال فریزر شیائومی دارای 266 لیتر فضای یخچال، فریرز با گنجایش 154 لیتر و 10 لیتر فضای جداگانه است که امکان تنظیم جداگانه دمای این بخش فراهم شده است. این مدل از فناوری ضد باکتری یون نقره بهره برده که می تواند تا 99.99 درصد انواع باکتری ها را از بین ببرد.

امکان تنظیم دمای یخچال شیائومی از 2 تا 8 °C فراهم شده و بازه دمایی فریزر از منفی 16 تا -24 °C است. صفحه نمایشگر ال ای دی تعبیه شده بر روی این مدل دارای سه حالت هوشمند، انجماد سریع و سرمایش سریع بوده که برای تنظیمات آن ها می توان به سراغ اپلیکیشن Mijia یا فرمان صوتی Xiao AI رفت.

ابعاد این مدل  794*1800*688  میلی متر بوده که از دیگر ویژگی های آن می توان به کم صدا بودن و مصرف انرژی پایین اشاره کرد. مشتریان می توانند یخچال فریزر Mijia شیائومی را با 2,399 یوان را خریداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟