شستشوی با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی پاکشوما به چه معناست؟
آموزش

شستشوی با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی پاکشوما به چه معناست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قابلیت شستشوی با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی پاکشوما به کاربر کمک می کند تا ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قابلیت شستشوی با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی پاکشوما به کاربر کمک می کند تا در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کند و یکی از ویژگی های کابردی محصولات این برند ایرانی به شمار می رود.

برخی از مشتریان با قابلیت شستشوی با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی آشنایی دارند اما در این بخش با بررسی این ویژگی در مدل های پاکشوما به سوالات آن دسته از افرادی پاسخ خواهیم داد که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت هستند.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی پاکشوما ساخت کجاست؟

قابلیت شستشوی با نصف ظرفیت چیست؟

شستشوی با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی پاکشوما به چه معناست؟

این قابلیت شاید برای خانواده های پر جمعیت چندان کارایی نداشته باشد زیرا در این خانواده ها ظروف کثیف به سرعت جمع می شود و دیگران نگرانی بابت خشک شدن ظروف در ماشین ظرفشویی وجود ندارد اما در خانواده های با تعداد کمتر نیاز به زمان بیشتری است تا ماشین ظرفشویی پر شود و  در نتیجه با مواردی مانند خشک شدن ظروف مواجه می شوند. اگرچه جای نگرانی نیست و اکثر مدل های پیشرفته دارای قابلیتی به نام شستشوی با نصف ظرفیت هستند.

شرکت پاکشوما دارای دو مدل ماشین ظرفشویی است که هر دو از این ویژگی بهره برده اند. اما این ویژگی چه کاربردی دارد؟ تقریبا می توان گفت اکثر مدل های امروزی دارای دو سبد هستند اگرچه تولیدات پاکشوما با سه سبد شستشو عرضه می شوند. با فعال کردن این حالت می توان ظروف را در سبد بالا یا پایین شست.

پیش از خرید ماشین ظرفشویی ایرانی پاکشوما باید بدانید که مدل های ساخت این شرکت از نوع مبله بوده و مصرف پایینی دارند.

شستشو ظروف در هر سبد توسط یک جت آب انجام می شود که کنترل آن بر عهده دریچه ها است. زمانی که شما حالت نصف ظرفیت یا نیمه بار را انتخاب می کنید، دریچه بسته شده و مانع از عملکرد جت آب در بالا یا پایین می شود و در نتیجه مصرف انرژی و آب به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

نگاهی به سایر قابلیت های ماشین ظرفشویی های پاکشوما

شستشوی با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی پاکشوما به چه معناست؟

پاکشوما یکی از تولید کنندگان قدیمی لوازم خانگی در ایران است که نیاز به معرفی ندارد و تقریبا تمامی مشتریان ایرانی با محصولات آن آشنایی دارند. سبد محصولات این شرکت متنوع بوده و شامل انواع یخچال فریزر، کولر گازی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و دو مدل ماشین ظرفشویی می شود که با عنوان های MDF – 15310 و MDF – 15306 در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

ماشین ظرفشویی مدل  MDF – 15310 از سری وی این شرکت بوده که علاوه بر قابلیت شستشوی با نصف ظرفیت دارای امکانات دیگری مانند ظرفیت 15 نفره، صفحه نمایشگر لمسی LED، برچسب انرژی ++A، سه سبد شستشو، 8 برنامه شستشو، نمایشگر اتمام نمک و جلادهنده و … است.

طراحی ظاهری این دو محصول پاکشوما کاملا متفاوت بوده اما هر دو در دو رنگ سفید و سیلور موجود هستند. مدل MDF – 15306 نیز با قابلیت های نظیر شستشو با نصف ظرفیت، برچسب انرژی ++A، شستشوی اقتصادی، قابلیت شستشوی میوه وسبزی، قابلیت تاخیر در شستشو، برنامه شدید شویی و قیمت 18 میلیون و 906 هزار تومان به فروش می رسد.

در این بخش تلاش شده تا کارایی شستشوی با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی پاکشوما معرفی شود. درصورتی که تجربه استفاده از این دو محصول پاکشوما را دارید می توانید نظرات خود را در این بخش به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 04 مهر 1401 در 5:45 ب.ظ

    شرکت پاکشوما از سال 1354 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ماشینلباسشوئی با همکاری شرکتهای اروپایی و سپس گره جنوبی آغاز کرد در زمان اوج فعالیت در سال 1396 با همکاری فنی شرکت ال جی کره جنوبی توانست به تنهایی بیش از 50 درصد بازار ماشین لباسشوئی ایران را بدست اورد بعد از قطع همکاری ال جی این شرکت همکاری خود را با شرکت حایر چین توسعه داد در حال حاضر علاوه بر برند پاکشوما سایر برندهای تحت مالکیت حایر از جمله کورال ، کندی ، زیروات ، جنرال ادمیرال و اخیرا کن وود نیز در کارخانجات شرکت پاکشوما در شهرک صنعتی شکوهیه قم تولید می گردد فعالیت شرکت در سالهای اخیر توسعه و تولید انواع ظرفشوئی ( در دو مدل ) یخچال فریزر ، جاروبرقی و کولر گازی نیز به سبد محصولات این شرکت افزوده شده است این لباسشوئی بدلیل عابق بندی مناسب دارای حداکقر صدای 49 دسیبل می باشد که در طول روز به زحمت شنیده میشود متوسط مصرف آب آن 12 لیتر برای هر شستشو و دارای راندمان مناسبی است با توجه به اینکه تولید ماشین لباس شوئی حایر از چند دهه قبل در شرکت حایر تهران تحت پوشش هلدینگ گروه صنعتی انتخاب در ایران آغاز شده شرکت حایر مجوز تولید با برند حایر را به گروه صنعتی پاکشوما نداده است بدلیل تیراژ بسیار بالا و تنوع تولید تعداد نمایندگیهای پاکشوما و مراکز خدمات پس از فروش ان در سطج کشور بسیار بالاست و همین موضوع خیال خریداران را برای چند دهه استفاده بی درد سر از محصولات این برند آسوده می سازد هر چند در سایت پاکشوا مشخص نشده این لباسشوئی با همکاری فنی چه برندی در ایران تولید شده علاوه بر برند حایر سایر برندهای تحت پوشش برند حایر از برندهای خوشنام اروپایی هستند استفاده از نصف ظرفیت لباس شوئی و ظرفشوئی پدیده جدیدی نیست بصور مقال لباسشوئی کنوود مدل 900I عرضه شده در سال 1352 با گارانتی شرکت نمود با ظرفیت 7 کیلوگرم قابل تنطیم ظرفیت به سه خالت 3 و 5 و 7 کیلوگرم را دارد و علی رعم قدمت 50 ساله هنوز به تعداد زیاد در ایران بصورت آماده بکر وجود دارد در سالهای اخیر نمونه های هوشمندی نیز وارد بازار شده که بر اسال وزن البسه بصورت هوشمند میزان اب و برق و مواد شوینده مصرفی را تنظیم مینماید نکته اخر اینکه با توجه به افزایش تنوع نان برند پاکشوما با برخی تولیدات از جمله یخچال فریزر ساید بای ساسد ، کولرهای اسپیلت و جاروبرقی هماهنگی ندارد و بنظر میرسد زمان تغییر نام این برند که زمانی فقط تولید کننده لباسشوئی بود فرا رسیده البته این مشکل در مورد برخی دیگر از برندها وجود داشته که به تغییر نام منجر شده مثلا مشهد کولر بعد از شروع به تولید انواع بحاری و شومینه گازی به آدونیس تغییر نام داد و یا برفاب که هنوز تغییر نام نداده و نان برند ان با تولید انواع یخچال و فریزر با برند برفاب متناسب نیست .