خشک کن لباس تاشو شیائومی با قابلیت استفاده در خانه های کوچک
اخبار لوازم خانگی

خشک کن لباس تاشو شیائومی با قابلیت استفاده در خانه های کوچک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خشک کن لباس تاشو شیائومی با هدف ایجاد زندگی راحت تر معرفی شد که با عنوان خشک ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خشک کن لباس تاشو شیائومی با هدف ایجاد زندگی راحت تر معرفی شد که با عنوان خشک کن لباس هوشمند پرو شناخته می شود و به راحتی تا شده و در سقف قرار می گیرد.

خشک کن لباس تاشو شیائومی تحت برند MIJIA عرضه شده که در واقع نمونه به روز رسانی شده ی خشک کن لباس MIJIA و خشک کن لباس هوشمند میجیا است. این مدل تازه وارد با ظرفیت 35 کیلوگرم ارائه شده و نکته قابل توجه در مورد آن مربوط به طراحی بسیار باریک و امکان پنهان شدن در سقف می شود.

در صورتی که به این محصول شیائومی نیاز ندارید، تا شده و به طور کامل در سقف جمع و در واقع پنهان می شود. این مدل چینی دارای یک میله خشک کن لباس به ضخامت 9.8 سانتی متر است و مجهز به یک چراغ ال ای دی منحنی شده که امکان اتصال و کنترل آن از طریق اپلیکیشن میجیا وجود دارد.

امکانات خشک کن لباس هوشمند پرو شامل 16 گیره، 4 میله افقی، 42 سوراخ آویز و میله خشک کن می شود. البته امکان تغییر طول این میله به صورت تلسکوپی به وجود آمده است.

براساس اعلام این شرکت، کاربران می توانند این دستگاه را به چند طریق از جمله ریموت کنترل، دستیار صوتی Xiao، هوم اسکرین و یا اپلیکیشن MIJIA تنظیم کنند. در واقع طراحی این مدل به گونه ای است که امنیت کودکان را تضمین کرده و امکان دسترسی به آن برای کودکان وجود ندارد.

یکی دیگر از مزایای این دستگاه، امکان نصب آن بر روی هر نوع سقف از جمله چوب، بتن و یا گچ بوده و برای فضاها و آپارتمان های کوچک ایده آل است. این دستگاه تاشو بوده و در هر فضایی مانند اتاق پذیرایی، بالکن و یا اتاق خواب می تواند قرار بگیرد. به نظر می رسد که دستگاه خشک کن لباس هوشمند میجیا شیائومی با قیمت 1,199 یوان به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟