یخچال و فریزر ساید بای ساید P340 چه امکاناتی دارد؟/
اخبار لوازم خانگی

یخچال و فریزر ساید بای ساید P340 پاکشوما چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال و فریزر ساید بای ساید P340 یکی از محصولات جدید شرکت ایرانی پاکشوما است ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال و فریزر ساید بای ساید P340 یکی از محصولات جدید شرکت ایرانی پاکشوما است که در راستای توسعه بخش یخچال فریزر این برند روانه بازار می شود. بسیاری از مشتریان در خصوص مشخصات این مدل سوالاتی مطرح کرده بوده اند که با بررسی آن به تمامی سوالات شما پاسخ خواهید داد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی پاکشوما ساخت کجاست ؟

 

مشخصات یخچال و فریزر پاکشوما مدل P340

یخچال و فریزر ساید بای ساید P340 چه امکاناتی دارد؟

یخچال و فریزر ساید بای ساید P340 از نوع ساید بای ساید بوده و با ظرفیت 800 لیتر به فروش می رسد. با توجه به ظرفیت مناسب می توان حجم زیادی از مواد غذایی را در آن ذخیره کرد. موتور این یخچال از فناوری اینورتر بهره برده که حداقل تا 30 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد. از طرفی این مدل دارای رتبه انرژی A+ نیز است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید P340 دارای آب سرد کن بوده که امکان اتصال آن به آب شهری نیز وجود دارد. سیستم قفل کودک، نوفراست، سیستم روشنایی LED کم مصرف، یخساز دوحالته و سیستم جریان هوای داخلی تنها بخشی از امکانات این مدل به شمار می رود که در ادامه جدول مشخصات آن گردآوری شده است.

مشخصات یخچال و فریزر پاکشوما مدل P340

 ظرفیت

 800 لیتر

 نوع موتور

 اینورتر

 رتبه انرژی

 A+

 آب سرد کن

 دارد

 تعداد قفسه

1 محفظه لبنیات، 1 قفسه کوچک در یخچال، 2قفسه بزرگ،  1قفسه کوچک در فریزر

 لامپ های ال ای دی

 دارد

 انجماد سریع

 دارد

 یخساز اتوماتیک

 دارد

 نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

 فیلتر بوگیر و ضد باکتری

 دارد

قفل کودک

 دارد

 سایر امکانات

آب سرد کن (متصل به آب شهری)، سیستم جریان هوای داخلی، یخساز دوحالته، فیلتر آب یکپارچه و دستگیره های مخفی

درباره پاکشوما

پاکشوما یکی از تولید کنندگان قدیمی حوزه لوازم خانگی است که کار خود را با تولید ماشین لباسشویی آغاز کرد و امروز طیف وسیعی از محصولات خانگی و برقی نظیر یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و جاروبرقی روانه بازار می کند. این شرکت سهم ویژه ای از بازار را به خود اختصاص داده و به همین دلیل سوالاتی زیادی پیرامون محصولات این شرکت از سوی مشتریان مطرح می شود و به همین دلیل در این بخش به بررسی قیمت و مشخصات یخچال و فریزر ساید بای ساید P340 پرداخته ایم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 01 آبان 1401 در 11:51 ق.ظ

    پاکشوما در شهرک صنعتی شکوهیه قم با تولید ماشین لباسشوئی نیمه اتوماتیک سطلی و سپس با همکاری یک شرکت ایتالیایی تولید ماشین لباسشوئی اتوماتیک را آغاز نمود در دهه 80 با همکاری شرکت ال جی فعالیت خود را توسعه داد و اوایل دهه 90 توانست به تنهایی 50 درصد بازار ماشین لباسشوئی ایران را تصاحل نماید در دهه 90 اولین یخجال فریزر ساید بای ساید پاکشوما که در کارخانه ال جی در کشور لهستان تولید شده بود وارد بازار ایران شد در سال 1397 با خروج ال جی و سامسونگ از ایران شرکتهای زیادی سعی کردند خلا بازار لوازم خانگی ایران را پر کنند اما نتیجه بررسیهای بازار نشان از اهمیت بانوان ایرانی به وجود یخساز اتوماتیک و اب سردکن متصل به اب شهری دارد برای همین تولید کنندگان سعی نمودند این دو آپشن را در سری جدید تولیدات خود لحاظ نمایند در حال حاضر پاکشوما با همکاری هلدینگ حایر چین علاوه بر توسعه سبد محصولات خود با انواع ظرفشوئی و جاروبرقی و کولرهای اسپیلت با تنوع برندهای تحت مالکیت حایر که اصالت اروپایی بویژه ایتالیایی دارند توانسته سهم بالایی در بازار لوازم خانگی ایران داشته باشد برندهای کورال و زیروات و کندی و کن وود و جنرال ادمیرال زیر مجموعه هلدینگ ایر بزرگترین تولید کننده انواع ماشین لباسشوئی در دنیا ( از سال 2017 میلادی بعد از افزایش میزان فروش لباسشوئی نسبت به برند آمریکایی ویرپول ) موجود در بازار ایران همگی در کارخانجات شرکت پاکشوما تولید میگردند