حال وهوای پرورش گیاهان و سبزیجات در خانه با محصول نوآورانه و پر طرفدار LG tiiun
اخبار لوازم خانگی

حال وهوای پرورش گیاهان و سبزیجات در خانه با محصول نوآورانه و پر طرفدار LG tiiun

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال­ جی آسان‌ترین تجربه ممکن از پرورش گیاهان در خانه را با دستگاه نوآورانه LG tiiun و ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال­ جی آسان‌ترین تجربه ممکن از پرورش گیاهان در خانه را با دستگاه نوآورانه LG tiiun و نسخه تازه تولید شده tiiun mini به شما ارائه می‌دهد.

حدود سه سال می‌شود که بسیاری از ما به گذراندن وقت در خانه عادت کرده‌ایم. این عادت یک تغییر بزرگ است که در بین اثرات پر شمار دیگر، باعث افزایش علاقه به طراحی دکوراسیون داخلی و شخصی‌سازی فضای زندگی افراد شده است.

یکی از مجبوب‌ترین سبک ­های کنونی در دکوراسیون planterior نام دارد که از ترکیب دو واژه “گیاه” و “فضای داخلی” ساخته شده و به معنای آوردن طبیعت به خانه، خلق فضایی زیبا و سرسبز با استفاده از گیاهان زنده، گل‌های طبیعی و درختچه‌ها است.

حال وهوای پرورش گیاهان و سبزیجات در خانه با محصول نوآورانه و پر طرفدار LG tiiun

وجود گیاهان متنوع از کویری گرفته تا گیاهان استوایی، درختچه‌های کوچک و گیاهان رونده جذابیت بصری به فضای خانه می‌بخشد. گیاهان هارمونی‌ای از رنگ‌ها، اشکال، بافت‌ها و رایحه‌ای مطبوع را به ارمغان می‌آورد که می‌توانند با ترکیب‌های مختلف با سلیقه هر فرد هماهنگ شوند و حسی از زیبایی هنری و تندرستی به خانه‌ شما بدهند.

با در نظر گرفتن این امر، و با تمایل به ایجاد خانه‌ای “سبزتر” با اولویت‌ بازیافت و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، کاشت و پرورش سبزیجات و گل‌ها در خانه برای استفاده شخصی به یک روشی پر طرفدار تبدیل شده است. ال­ جی آسان‌ترین تجربه ممکن از پرورش گیاهان در خانه را با دستگاه نوآورانه LG tiiun و نسخه تازه تولید شده tiiun mini به شما ارائه می‌دهد. با این محصولات هر قدر هم که در باغبانی بی‌تجربه باشید بدون دردسر گیاهان و سبزیجاتی تازه در خانه خواهید داشت.

کلید سادگی و کارآمدی tiiun کیت‌های بذر خلاقانه و بسیار کاربردی ال­جی است که طی تحقیقات عمیق انجام شده توسط شرکت در خصوص کشت گیاهان توسعه یافته است. tiiun مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تنها با استفاده از کیت‌های بذر، آب و مکمل‌هایی که همراه با کیت ارسال می‌شوند و همچنین منبع نور LED گیاهان، سبزیجات و گل‎های1 خود را ظرف 4 الی 8 هفته2 رشد دهند.

حال وهوای پرورش گیاهان و سبزیجات در خانه با محصول نوآورانه و پر طرفدار LG tiiun

علاوه ­بر ­این، tiiun به سیستم آب­و­هوای انعطاف پذیر مجهز است که از کمپرسور اینورتر ال‌جی برای تنظیم خودکار دما جهت دستیابی به رشد حداکثری گیاه به بهترین نحو استفاده می‌کند. کاربر به آسانی می‌تواند کل فرآیند کاشت گیاه را با اتصال به اپلیکیشن LG ThinQTM مدیریت کند. کاربران پیغام‌هایی درباره سطح آب، دما و نور دریافت می‌کنند و در جریان روند رشد گیاهشان قرار می‌گیرند.

برای کسانی که خانه‌های کوچکتری دارند و یا در آپارتمان زندگی می‌کنند و یا کسانی که دوست دارند شاهد معجزه طبیعت در محیط کارشان باشند LG tiiun mini یک راه­کار فوق­العاده است. این مدل جمع و جورتر از مدل استاندارد است. tiiun mini خانه و سبک زندگی کاربران را با کشت آسان گیاهانی که می‌توان از آن‌ها به عنوان یک رژیم غذایی مغذی و یا یک دکوراسیون طبیعی لذت برد غنی می‌سازد. از آغاز عرضه tiiun mini زمان زیادی نگذشته اما این محصول توجه میلیون‌ها نفر را از سراسر جهان به خود جلب کرده است، به ویژه توجه کسانی که در حال آموختن سبک زندگی هماهنگ با طبیعت هستند.

LG tiiun ، یک نورآوری‌ برای زندگی بهتر که پرورش گیاهان را آسان‌تر و کم‌جاتر از همیشه کرده است دسته‌بندی جدیدی از لوازم خانگی – به نام Harvester را به وجود آورده و به معرفی مفهوم جدیدی در زندگی در خانه کمک کرده است. ال­جی با ارائه ارزش‌ها و تجربیات جدید به تولید محصولاتی که زندگی روزمره را بهتر می‌کنند ادامه داده و راه را برای آینده‌ای پایدار برای همه هموار می‌کند.

1) در حال حاضر  ال­جی، 22 گونه از انواع گیاهان، سبزیجات و گل‌ها را برای انتخاب ارائه می‌کند.

2) زمان کشت حدوداً برای گیاهان با برگ سبز 4 هفته، برای سبزیجات 6 هفته و برای گل‌ها 8 هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟