سامسونگ بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home جهان را در خاورمیانه افتتاح کرد
فناوری

سامسونگ بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home جهان را در خاورمیانه افتتاح کرد

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیکس از آغاز به کار نمایشگاه SmartThings Home خود در خاورمیانه خبر داد. این ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیکس از آغاز به کار نمایشگاه SmartThings Home خود در خاورمیانه خبر داد. این نمایشگاه که برای اولین بار در منطقه خاورمیانه افتتاح شده، به مصرف‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا ضمن بازدید نزدیک از محصولات برگزیده این شرکت، در طی جلسه‌ها و کارگاه‌های آموزشی با مفهوم «خانه آینده» آشنا شوند.

در نمایشگاه SmartThings Home چهار فضای مختلف شامل سرگرمی‌های خانگی، دفترکار خانگی (Home Office)، کار و بازی و میز خلاقیت خانگی(Creator’s Powerhouse) با سناریوها و چینش‌های متنوع طراحی شده تا کاربران شرایط نزدیک به فضای زندگی خود را تجربه کنند.

  سامسونگ بزرگترین نمایشگاه SmartThings Home جهان را در خاورمیانه افتتاح کرد

الکس لیم، رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت سامسونگ در مورد این نمایشگاه می‌گوید: «ما بسیار خرسندیم که SmartThings Home سامسونگ را به این منطقه آورده‌ایم. نمایشگاه جدید این فرصت را برای افراد فراهم می‌کند تا اکوسیستم جدیدی که در آن تمامی دستگا‌ها به همدیگر متصل هستند را تجربه کنند. این موضوع به ما امکان می‌دهد که به کاربران خود نزدیک‌تر باشیم و به آن‌ها فرصت می‌دهد تا به شکل یکپارچه با محصولات ما تعامل داشته باشند و از نزدیک ببینند که خانه آینده چگونه خواهد بود. ضمن اینکه افتتاح این نمایشگاه در منطقه خاورمیانه می‌تواند ضمن پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کنندگان، جایگاه پیشرو سامسونگ را در این منطقه تقویت کند، در این راستا ما همچنان به ارائه راهکارهای هوشمند برای خانه‌های کاربران در تمامی بخش‌ها ادامه می‌دهیم».

در نمایشگاه SmartThings Home، سرویس‌های مرتبط با یکپارچه‌سازی هوشمند و دستگاه‌های متصل سامسونگ در تمامی بخش‌ها شامل: آشپزی، مراقبت از لباس، نگهداری از حیوانات خانگی، تصفیه‌کننده هوا و محصولات گلکسی در کنار هم به شکل متمرکز قرار گرفته‌اند. این فضا به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا کارکرد اجزای مختلف خانه‌های هوشمند آینده را مشاهده و بررسی کنند. براساس برنامه‌های طراحی شده قرار است تا سال 2023 تمامی وسایل خانگی سامسونگ به قابلیت وای‌فای متصل و با ویژگی SmartThings سازگار شوند.

برای بازدیدکنندگان نمایشگاه، جلسات و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با هر چهار فضا، طراحی شده تا نحوه استفاده حداکثری از قابلیت‌های خانه آینده را آموزش ببینند. در این جلسات، کاربران یاد می‌گیرند که چگونه سرگرمی‌های بیشتری را برای حال بهتر در کنار غذای سالم و تفریحات خانوادگی تجربه کنند یا با رفتن به بخش کاری خانه و یادگیری نکات و ترفندهایی برای تمرکز بهتر، شرایط بهتری را در مسیر شخصی خود تجربه کنند.

در نمایشگاه SmartThings Home بیش از 20 دسته محصول در کنار هم قرار گرفته که می‌توانند به طور بالقوه به بیش از 300 برند متصل شوند. این موضوع به کاربران این شانس را می‌دهد که شاهد بزرگترین فضای این چنینی در جهان باشند و امکانات جدیدی برای اتصال، قابلیت سفارشی‌سازی و یکپارچه‌سازی هوشمند را برای اولین بار تجربه کنند.

کشف هر چهار فضا در خانه  SmartThings

فضای نمایشگاه SmartThings Home سامسونگ شامل چهار بخش متفاوت می‌شود که در فضای سرگرمی خانگی، سعی شده تا در کنار توجه به سلامتی و غذای سالم، اوقات فراغت خوشی برای کاربران خلق شود. در بخش دفتر خانگی افزایش لذت کاربران در زمان انجام کارهای روزمره اولویت اصلی است. در فضای سوم که به کار و بازی اختصاص دارد، کاربران به کمک مانیتورهای سری اودیسه، در بازی و هیجانات آن غرق می‌شوند.

هنگام ورود به فضای سرگرمی خانگی، بازدیدکنندگان می‌توانند جلسات مدیتیشن یا تناسب اندام، را از طریق تلویزیون‌، گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند خود بگذرانند. همچنین قابلیت راه‌اندازی همه این وسایل با کنترل صوتی هوشمند مهیا خواهد بود. تجربه تماشای فیلم حالا هیجان‌انگیزتر شده‌است به شکلی که کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه «Movie Mode» حال و هوای شخصی خود، نور دستگاه و وضعیت دستگاه تصفیه هوا را در کنار هم تنظیم کنند. در آشپزخانه هم کاربران می‌توانند به راحتی با تلویزیون، تلفن هوشمند یا ساعت‌ هوشمند، وسایل خانه را زیر نظر داشته باشند.

در بخش دفترکار خانگی، کاربران می‌توانند هنگام تماشای یک سخنرانی بر روی ساعت، با تبلت خود یادداشت‌برداری کنند و صدا را برای تمرکز بیشتر برای تماس‌های اضطراری کم کنند. زمانی که یک تماس تصویری با شما گرفته شود، کاربران قادر خواهند بود صدای دستگاه تصفیه هوا را قطع کنند یا به طور مثال، صفحه نمایش خود را به دو قسمت تقسیم کنند و یک نمای هوشمند از تلفن هوشمند خود بر روی نمایشگر داشته باشند.

بعد از ورود به منطقه کار و بازی، کاربران می‌توانند نور چراغ‌ها را کم‌کنند، مستقیم به جهان وصل شوند و در کنار آن محیطی عالی را برای مهمانان خود با امکانات استریمینگ و تماشا فراهم آورند.

در فضای چهارم که میز خلاقیت خانگی نام دارد، تولیدکنندگان محتوا، محیطی عالی را برای عکاسی و ویرایش محتوای شبکه‌های اجتماعی خود از طریق تبلت، تلویزیون یا تلفن‌های هوشمند تجربه خواهند کرد.

نمایشگاه SmartThings Home سامسونگ اولین نمونه در نوع خود در منطقه است که تصویری از خانه‌ آینده را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟