جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی بنس آغاز شد + شرایط
اخبار لوازم خانگی

جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی بنس آغاز شد + شرایط

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی بنس آغاز شده که شامل سه طرح کلی می شود که ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی بنس آغاز شده که شامل سه طرح کلی می شود که امکان خرید انواع لوازم خانگی بنس بدون ضامن و تنها با چک صیادی فراهم شده است.

همان طور که اشاره شد، طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی بنس به سه گروه تقسیم بندی می شود که با عنوان های اقساطی 100 میلیون تومانی، بتا و اعتباری شناخته می شوند و در این بخش به شرایط شرکت در این طرح ها اشاره شده است.

 شرایط طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی بنس

جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی بنس آغاز شد + شرایط

طرح های سه گانه لوازم خانگی بنس شامل موارد زیر می شود:

  • طرح فروش اعتباری لوازم خانگی بنس
  • سامانه بتا بانک رفاه
  • اقساطی 100 میلیون تومانی با همکاری بانک رفاه

طرح فروش اعتباری لوازم خانگی بنس

فروش اعتباری یکی از طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی بنس است که امکان استفاده از آن برای تمامی قشرهای جامعه وجود دارد. تمامی متقاضیان خرید لوازم خانگی می توانند به نمایندگی های این شرکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

جالب است بدانید که تمامی افراد می توانند بدون ضامن و تنها با یک چک صیادی کالای خود را به صورت اقساط تهیه کنند. از طرفی امکان تعیین تعداد اقساط برای مشتریان به وجود آمده است.

این طرح در 4 موعد بازپرداخت 6،12، 10 و 18 ماهه و 20 درصد پیش پرداخت برای تمامی افراد جامعه برنامه ریزی شده است که البته ارسال کالا نیز به صورت رایگان است.

سامانه بتا

خرید اقساطی محصولات بنس با استفاده از سامانه بتا بانک رفاه  نخستین طرح از  طرح های سه گانه لوازم خانگی بنس تلقی می شود که ویژه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است. حق العمل این طرح تنها 7 درصد بوده و بازپرداخت به صورت 6، 10، 12 و 18 ماهه است.  پیش پرداخت این طرح نیز 20 درصد از مبلغ است.

مستمری بگیران بانک رفاه برای اطلاع از اعتبار خود باید به سایت رفاه مراجعه کنند و اطلاعات لازم برای خرید چکی را در این سایت کسب کنند.

برای استفاده از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بنس با استفاده از سامانه بتا بانک رفاه باید مراحل زیر را طی کنید:

1- مراجعه به beta.refah-bank.ir
2- ورود اطلاعات کارت رفاه در سامانه
3- انتخاب طرح الماس
4- اعتبارسنجی در سایت رفاه
5- مشخص شدن مبلغ اعتبار
6- انتخاب پذیرنده ( ثنا گستر ایرانیان یا لوازم خانگی بنس)
7- امضای قرارداد الکترونیکی در سایت رفاه
8- مراجعه به فروشگاه
9- ثبت سفارش خرید اقساطی (طرح بتا)
10- تسویه حساب کامل یا بخشی از مبلغ خرید با درگاه بتا
11-نهایی کردن خرید و تسویه حساب کامل و تایید اولیه
12- تایید کارشناس
13- تایید اعتبارات و مالی
14- تایید نهایی

اقساطی 100 میلیون تومانی با همکاری بانک رفاه

جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی بنس آغاز شد + شرایط

طرح فروش اقساطی تا سقف 100 میلیون تومان شامل حقوق و مستمری بگیران بانک رفاه و اقوام درجه یک آن ها و همچنین مشتریان درجه یک بانک می شود که بازپرداخت آن به صورت 36 ماهه بوده و نیازی به پیش پرداخت و ضامن نیست.

 

کلام آخر

جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی بنس با همکاری بانک رفاه راه اندازی شده که با توجه کاهش توان خرید مردم می تواند مشکل بسیاری از افراد را حل کند. از طرفی تنوع محصولات این شرکت بالا بوده و در نتیجه خرید اقساطی طیف گسترده ای از کالاها نظیر یخچال فریزر، هود، جاروبرقی، تلویزیون، گاز صفحه ای و .. برای مشتریان به وجود آمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و یا با نمایندگان شهر خود تماس بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟