طرح ملی جهاد کالا روز چهارشنبه رسما افتتاح می شود
اخبار لوازم خانگی

طرح ملی جهاد کالا روز چهارشنبه رسما افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طرح ملی جهاد کالا روز چهارشنبه 25 آبان 1401 با حضور مقامات، نمایندگان مجلس، ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طرح ملی جهاد کالا روز چهارشنبه 25 آبان 1401 با حضور مقامات، نمایندگان مجلس، فعالان اقتصادی و رایزنان اقتصادی و بازرگانی سفارتخانه ها رسما افتتاح می شود.

طرح ملی جهاد کالا یا جهیزیه ایرانی با هدف ارائه تسهیلات ویژه برای خرید لوازم خانگی و همچنین حمایت از کالای ایرانی راه اندازی شده است که واجدین شرایط می توانند کالای مورد نظر خود را تا سقف 100 میلیون تومان و بازپرداخت 36 ماهه تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

جزییات خرید لوازم خانگی از سایت جهاد کالا اعلام شد

مهدی کریمی؛ رئیس شورای سیاست گذاری جهاد کالا پیش از این اعلام کرده بود که طرح جهاد کالا با همکاری وزارت صنعت شکل گرفته که متقاضیان می توانند تسهیلات 100 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی با بازپرداخت حداکثر 36 ماهه دریافت کنند.

نمایشگاه جهاد کالا در در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود که اکثر تولید کننده های بزرگ در آن حضور دارند و مشتریان می توانند بدون واسطه و به صورت مستقیم کالای خود را خریداری کنند.

راه اندازی طرح ملی جهاد کالا به منظور حذف واسطه و در نتیجه ارزان تر شدن قیمت کالا، تسهیل در خرید لوازم خانگی با ارائه اقساط متنوع و دسترسی آسان به محصولات اکثر تولید کنندگان انجام شده است.

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت در خصوص شرایط دریافت این تسهیلات گفت: وام خرید لوازم خانگی شامل 3 وام 30، 50 و 100 میلیون تومانی است که نیاز به چک ندارد و فقط به یک ضامن نیاز دارد. این وام سه ساله با سود 18 درصد است.

وی ادامه داد: اکثر تولید کنندگان لوازم خانگی ایران در این نمایشگاه حضور دارند و فرآیند وام دهی در 5 بانک (بانک گردشگری، بانک آینده، بانک پارسیان، بانک تجارت و بانک رفاه) با هم متفاوت است و پس از اعتبارسنجی وام تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟