5 دلیل برای خرید بخاری برقی فن دار تولیپس
اخبار لوازم خانگی

5 دلیل برای خرید بخاری برقی فن دار تولیپس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بخاری برقی فن دار تولیپس یکی از محصولات جدید این شرکت تلقی می شود که به دلیل ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بخاری برقی فن دار تولیپس یکی از محصولات جدید این شرکت تلقی می شود که به دلیل سوالات زیادی که در مورد کاربرد آن پرسیده شده بود، در مطلب 5 دلیل برای خرید بخاری برقی فن دار تولیپس به بررسی کامل و مزایای آن پرداختیم.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین بخاری گازی های بازار لوازم خانگی ایران

بخاری برقی فن دار به دلیل کاربرد بهتر و ایمنی بیشتر طی سال های گذشته مورد استقبال قرار گرفته و به انتخاب نخست بسیاری از مشتریان تبدیل شده است که با اطلاع از عملکرد آن راحت تر می توانید تصمیم گیری کنید.

بخاری فن دار مجهز به یک فن دمنده است که برای تامین گرمای مورد نیاز از انرژی الکتریسیته بهره می برد و در واقع به کمک فن می  تواند گرما را در محیط با سرعت بیشتری پخش کند.

چرا باید بخاری برقی فن دار تولیپس بخریم؟

5 دلیل برای خرید بخاری برقی فن دار تولیپس

5 دلیل برای خرید بخاری برقی فن دار تولیپس در ادامه ذکر شده است:

  • بخاری برقی فن دار تولیپس به دلیل این که مجهز به یک فن دمنده است، گرما را یکنواخت و به خوبی به تمامی نقاط منتقل می کند و در نتیجه هیچ نقطه سردی باقی نمی ماند.
  • بخاری برقی فن دار یک سیستم گرمایشی ایمن محسوب می شود زیرا به دلیل عدم وجود شعله های باز، گاز مونواکسید کربن را در محیط پخش نمی کند و به همین دلیل برای فضاهایی که با مواد شیمایی سر و کار دارند، ایده آل است.
  • بخاری برقی فن دار تولیپس از امکانات به روز مانند قابلیت تنظیم شدت جریان خروجی، قطع خودکار و محافظ حرارتی بهره برده است.
  • طراحی و ظاهر بخاری برقی فن دار از اهمیت بالایی برخوردار است و تولیپس از این نکته غافل شده و محصولات خود را با طراحی ساده و شیک و نیز در رنگ بندی مشکی و سفید روانه بازار کرده است.
  • ایمنی بخاری برقی فن دار یا هر نوع وسیله گرمایشی باید در اولویت قرار بگیرد و به همین دلیل توصیه می شود که حتما از یک برند معتبر خرید کرده و در واقع مدلی را تهیه کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. تولیپس یکی از برندهای ایرانی و قدیمی است که تجربه طولانی در این حوزه دارد.

مشخصات بخاری برقی فن دار تولیپس

بخاری برقی فن دار تولیپس مدل EH-203 با گارانتی 18 ماهه ناسیونال ایران عرضه می شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد. این مدل با توان 2000 وات و عملکرد توربو یکی از محصولات کاربردی این برند ایرانی تلقی می شود که در ادامه به بررسی آن پرداختیم. از طرفی این محصول در سایت  https://www.neico-electric.com/ تخفیف خورده و قیمت پیش از تخفیف آن 1,438,800 تومان بوده که در حال حاضر با بهای یک میلیون و 294 هزار تومان به فروش می رسد.

مشخصات بخاری برقی فن دار تولیپس

 توان

 2000 وات

 رنگ بندی

 سفید و مشکی

 عملکرد توربو

 دارد

 قابلیت تنظیم شدت جریان خروجی

 دارد

 محافظ حرارتی

دارد

 جنس

 لاستیک

 قطع خودکار

 دارد

 ارتفاع

 39 سانتی متر

 قیمت

 1,294,920 تومان

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟