فناوری

راهکارهای جدید و مهیج سامسونگ برای استریم بازی معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیکس همکاری‌های گسترده‌ای برای ارتقا تجربه استریم بازی در ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیکس همکاری‌های گسترده‌ای برای ارتقا تجربه استریم بازی در مدل‌های منتخب تلویزیون‌های 4K سری 2021 خود آغاز کرده است. این همکاری با شرکت‌های فعال و محبوب صنعت گیم، راهکارهای جدید و هیجان‌انگیزی را به کاربران تلویزیون‌های منتخب سامسونگ ارائه می‌دهد و وعده این شرکت برای ارائه برترین خدمات این حوزه در سرتاسر جهان را محقق می‌کند.

Antstream و Blacknut به پروژه استریم بازی سامسونگ پیوستند

Antstream Arcade بزرگترین سرویس ابری بازی در جهان است که به بازیکنان امکان دسترسی به بیش از 1500 بازی پرطرفدار و محبوب در کنار چالش‌های مسابقات چندنفره جدید هفتگی و تورنمنت‌ها را می‌دهد. دارندگان مدل‌های منتخبی از تلویزیون‌های سامسونگ، به زودی می‌توانند با دوستان خود و کاربران جهانی این سرویس، بهترین بازی‌های دهه 80، 90 و دهه اول قرن بیستم از Pac-Man تا Mortal Kombat و Metal Slug را تجربه کنند.

استیو کاتم، مدیرعامل Antstream Arcade می‌گوید: «ما معتقدیم که ترکیب بازی‌های نسل پیش با عصر جدید بازی‌ها، صنعت را به سمت دنیای نوین بازی‌های ویدئویی سوق می‌دهد. یکپارچه‌سازی این بازی‌ها با تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ بهترین راهکار برای تحقق این تحول است. استریم بازی، فرصت‌های بیشتری را برای گیمرها فراهم می‌کند تا بازی‌های دوست‌داشتنی و کلاسیک این صنعت را تجربه کنند».

سرویس اشتراکی بازی‌های ابری Blacknut با روند رو به رشدی، بیش از 500 بازی ممتاز کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها را به کاربران تلویزیون‌ ارائه می‌دهد. Blacknut در کنار ارائه تجربه «کلیک و بازی»، به پنج بازیکن اجازه می‌دهد که به طور همزمان در هر تلفن هوشمند، کامپیوتر شخصی و یا تلویزیون هوشمند سازگار بازی کنند. فروشگاه Blacknut انبوهی از بازی‌های کلاسیک رده AAA شامل بازی‌های ماجراجویی داستان‌محور، استراتژی و بزرگترین مجموعه بازی‌های ورزشی را به کاربران ارائه می‌دهد. در کنار آن‌ها، اعضای Blacknut می‌توانند از بازی‌های محبوبی مثل Metro Exodus، Overcooked و مجموعه عظیمی از بازی‌های دیزنی لذت ببرند.

نبیل لرج، معاون توسعه کسب‌وکار و صدور مجوز Blacknut می‌گوید: «ما اکنون بزرگترین فهرست بازی‌های ابری را که در یک اشتراک گنجانده شده است، به سامسونگ، به عنوان مقصد شماره یک استریم بازی، آورده‌ایم. ما Blacknut را به عنوان یک پلتفرم بازی خانوادگی طراحی کردیم که شامل پنج پروفایل بازیکن است که می‌توانند به طور همزمان بازی کنند. ارائه خدمات ما در دستگاه‌های سامسونگ به گیمرهای بیشتری اجازه می‌دهد تا نسل آینده بازی‌ها را تجربه کنند».

هر دو سرویس استریم بازی Antstream و Blacknut در سال آینده میلادی برای دارندگان تلویزیون‌های منتخب مدل 2021، 2022 و 2023 سامسونگ در دسترس خواهند بود.

بازی‌های ابری برای میلیون‌ها کاربر

سامسونگ تا پایان سال به بازیکنان بیشتری دسترسی به استریم بازی را از طریق تلویزیون‌های هوشمند مدل 2021 خود می‌دهد. سامسونگ در سال آینده‌ میلادی اپلیکیشن‌های ویژه‌ای را برای استریم بازی در اختیار کاربران می‌گذارد که بتوانند از طریق شرکای قدیمی و جدیدتر خود شامل  Xbox، NVIDIA GeForce NOW و Utomik، Blacknut و Antstream Arcade از بازی‌های متنوع این سرویس‌ها لذت ببرند. در حال حاضر کاربران مانیتورها و تلویزیون‌های سری 2022 سامسونگ از طریق بخش Gaming Hub به طیف متنوعی از بازی‌ها دسترسی دارند.

مایک لوسرو، مدیر محصول گیمینگ خدمات تجاری سامسونگ در آمریکای شمالی می‌گوید : «زمانی که سرویس Gaming Hub سامسونگ در اوایل سال جاری در مدل‌های  2022تلویزیون عرضه شد، سوال شماره یک کاربران از ما این بود که پخش استریم بازی چه زمانی به تلویزیون 2021 من می‌آید؟ امروز ما خوشحالیم می‌توانیم به طرفداران مشتاق خود اعلام کنیم که آنها قبل از پایان امسال می‌توانند از تجربه بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرند. میلیون‌ها گیمر از طریق تلویزیون‌های خود قادر خواهند بود تنها با یک کنترل گیمینگ بلوتوثی و اتصال به اینترنت به مجموعه‌ای گسترده و متنوع از بازی‌ها دسترسی داشته باشند. موضوعی که باعث می‌شود تا دستگاه‌های سامسونگ به ابزاری مناسب برای استریم بازی تبدیل شوند».

پس از در دسترس بودن عمومی، بازی‌های را می‌توان به شکل مستقیم در بخش Media Hub و از طریق اَپ‌ استور سامسونگ دانلود و نصب کرد.

بازی‌های 4K در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

گیمرها از طریق سرویس GeForce NOW این فرصت را دارند تا در تلویزیون‌های سری 2021 سامسونگ از تجربه تماشای بازی‌های ویدئویی با وضوح تصویر 4K و با سرعت 60 فریم در ثانیه نهایت لذت را ببرند. با خرید حق اشتراک پرمیوم GeForce NOW می‌توانید علاوه بر این‌ به قابلیت‌های پیشرفته‌ای دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استریم بازی‌ در تلویزیون‌های سامسونگ لطفا به لینک :  samsung.com/iran/tvs/gaming-tv  مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟