برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در اهواز
اخبار لوازم خانگی

برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در اهواز

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی اظهار کرد: بیست و سومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه با حضور تعداد ۹۰ واحد از تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ آذرماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله اهداف این موضوع نمایشگاهی رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردها توسط صاحبان این صنعت را می‌توان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: با برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در اهواز علاوه بر دستیابی به اهداف تخصصی تبادل اطلاعات و تجربیات لازم و ورود فناوری‌های جدید به استان خوزستان، امیدواریم بازدیدکنندگان بتوانند در فضایی متنوع ضمن آشنایی با مدل‌ها، فناوری‌های جدید و رفع نیازهای خود در این مورد به‌طور مستقیم با تولیدکنندگان این صنعت وارد مذاکره و گفت‌وگو شوند و با ارائه پیشنهادهای خود بتوانند نسبت به پیشرفت و پیشبرد این صنعت مهم و اعمال سلیقه‌های خود در تولیدات آتی نقش مؤثری را ایفا کنند.

جلیلی ادامه داد: توسعه مبادلات کالاها و خدمات و اخذ سفارشات بزرگ در زمان برگزاری نمایشگاه و ایجاد رقابت سالم بین واحدهای گوناگون تولیدی و صنعتی و تجاری در نمایشگاه‌ها از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: با توجه به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین تلاش می‌شود که در نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان تولیدکنندگان داخلی کشور را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان، متخصصین و بازدیدکنندگان این صنعت قرار دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: نمایشگاه‌ها از بهترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند و از دیدگاه اقتصادی تاثیر بسزایی در اقتصاد جوامع دارند و در جهت صادرات غیرنفتی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

جلیلی در پایان عنوان کرد: بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه با مشارکت استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، قم، همدان، مازندران و زنجان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در معرض دید علاقه‌مندان، متخصصین و بازدیدکنندگان این صنعت قرار دارد./ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟