اخبار لوازم خانگی

افتتاح بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران با حضور وزیر صمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران صبح امروز (29 آذر 1401) با ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران صبح امروز (29 آذر 1401) با حضور آقای دکتر فاطمی امین؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین و آقای اکبر پازوکی؛ رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران رسما  افتتاح شد.

در این نمایشگاه  516 واحد تولیدی شرکت کرده اند که 456 شرکت داخلی هستند و به علاوه 8 برند خارجی و  پاویون چین متشکل از هفت شرکت نیز حضور دارند.

مجموع متراژ اختصاص یافته به نمایشگاه لوازم خانگی تهران 39 هزار و 689 متر مربع است که شامل 20 سالن سر پوشیده و فضای باز می شود و 263 متر مربع به برندهای خارجی و 118 متر مربع به پاویون چین تعلق دارد.

عباس هاشمی؛ دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در خصوص اهداف و برنامه های این رویداد عنوان کرد:انعقاد تفاهم‌نامه برپایی نمایشگاه در خارج از ایران، توسعه عمق ساخت داخل و صادرات و همچنین رونمایی و توسعه لوازم خانگی هوشمند از جمله برنامه هایی است که در این رویداد دنبال می شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم‌خانگی (HAMex 2022)  از ۲۹ آذر تا دوم دی‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟