اخبار لوازم خانگی

صنعت لوازم خانگی باید از لاک داخل خارج شود/رشد 26 درصدی صادرات لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران صبح امروز (29 آذرماه 1401) ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران صبح امروز (29 آذرماه 1401) افتتاح شد و وزیر صمت در جریان این رویداد عنوان کرد: صنعت لوازم خانگی باید از لاک داخل خارج شود و به سمت توسعه صادرات حرکت کند.

سید رضا فاطمی امین؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت از رشد 26 درصدی صادرات لوازم خانگی از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: صنعت لوازم خانگی وارد مرحله بلوغ شده و به عبارت دیگر، تمامی مشکلات را پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: بیش از 600 شرکت در این صنعت فعالیت می کند که حداقل 20 گروه از کیفیت لازم برخوردار هستند و قابلیت صادرات دارند.

وزیر صمت در خصوص قیمت لوازم خانگی در بازار گفت: خبری از افزایش قیمت های عجیب و غریب نیست و طی ماه های اخیر شاهد ثبات قیمت ها در بازار هستیم که راضی کننده است.

فاطمی امین ادامه داد: برخی از واحدهای تولیدی، قیمت های خود را کاهش دادند که در نتیجه سود کردند. پیش بینی می شود که امکان کاهش قیمت ها با افزایش بهره وری همچنان وجود داشته باشد.

مجموع متراژ اختصاص یافته به نمایشگاه لوازم خانگی تهران 39 هزار و 689 متر مربع است که شامل 20 سالن سر پوشیده و فضای باز می شود و 263 متر مربع به برندهای خارجی و 118 متر مربع به پاویون چین تعلق دارد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟