اخبار لوازم خانگی

مذاکرات اولیه برای صادرات لوازم خانگی با چندین کشور آغاز شده است + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران صبح روز گذشته 29 آذر ماه 1401 رسما ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران صبح روز گذشته 29 آذر ماه 1401 رسما آغاز به کار کرد و وزیر صمت در جریان بازدید از این رویداد از آغاز مذاکرات برای صادرات لوازم خانگی خبر داد و عنوان کرد: این صنعت مراحل تولید و عرضه را پشت سر گذاشته و در حال حاضر تمرکز ما بر روی عمق ساخت داخل، همکاری با دانش بنیان ها، ارتقای کیفیت و صادرات است که برگزاری نمایشگاه به تحقق آن ها کمک می کند.

 

سید رضا فاطمی امین؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص صادرات به کشورهای خارجی گفت: دولت وظیفه دارد تا زیر ساخت های لازم را برای صادرات فراهم کند که خوشبختانه تولید کننده های لوازم خانگی در این حوزه اقدامات خوبی را انجام داده اند و مذاکرات اولیه برای سرمایه گذاری مشترک با چندین کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: کشور ایران هم اکنون در کشورهایی مانند عراق و تاجیکستان لوازم خانگی تولید و عرضه می کند که با توجه به ظرفیت خوب این صنعت، می توان فراتر از مرزها رفت و صادرات لوازم خانگی را توسعه داد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟