اخبار لوازم خانگی

روز پرفروغ لوازم خانگی بنس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در حالی که ماراتن تولیدکنندگان لوازم خانگی روز پایانی خود را سپری می‌کند، ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در حالی که ماراتن تولیدکنندگان لوازم خانگی روز پایانی خود را سپری می‌کند، غرفه لوازم خانگی بنس با ازدحام جمعیت مواجه شد که این ازدحام ناشی از علاقه‌مندی بازدیدکنندگان نمایشگاه از محصولات این برند لوازم خانگی ایرانی بود.

لوازم خانگی بنس که با دستی پر به این نمایشگاه آمده، یکی از شلوغ ترین غرفه های حاضر طی چهار روز برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی بود. اما روز آخر نمایشگاه مصادف با روز جمعه است، غرفه بنس با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان همراه شده و همین امر هم سبب شد تا بنسی‌ها روز بسیار شلوغی را سپری کنند.

مدیر بخش مارکتینگ و فروش اقساطی لوازم خانگی بنس در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران نیز در مورد رونمایی از چند محصول جدیدطی ماه و سال آینده خبر داد.

میلاد مسلمی در همین رابطه گفت : هدف ما توسعه و تکمیل سبد کالایی محصولات بنس است، از همین رو قصد داریم تا به زودی ازجدیدترین محصولات خود رونمایی کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم که علاقه مندان به برند بنس شگفت زده شوند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟