تسهیلات 36 ماهه بلانتون تا سقف 100 میلیون تومان/ ورود محصولات جدید به سبد کالای بلانتون +ویدیو
اخبار لوازم خانگی

تسهیلات 36 ماهه بلانتون تا سقف 100 میلیون تومان/ ورود محصولات جدید به سبد کالای بلانتون +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بلانتون یکی از برندهای تازه وارد بازار لوازم خانگی است که در این مدت زمان ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بلانتون یکی از برندهای تازه وارد بازار لوازم خانگی است که در این مدت زمان کوتاه موفق شده تا سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد و در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران نیز حضور پر رنگی داشت. مدیرعامل بلانتون در جریان این رویداد از تسهیلات 36 ماهه بلانتون تا سقف 100 میلیون و همچنین طرح تعویض کالا تا 100 روز خبر داد.

 

آقای شریفی؛ مدیر عامل بلانتون در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران عنوان کرد: محصولات جدید بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی تهران رونمایی شد و در بخش محصولات شوینده و برودتی، آیتم های جدید به سبد کالای این شرکت اضافه کردیم و تنوع محصولات خود را ارتقا دادیم.

وی در خصوص دیگر اقدامات بلانتون عنوان کرد: خدمات پس از فروش بلانتون بهبود پیدا کرده و یک طرح تعویض 100 روزه به همراه خدمات پس از فروش همتا سرویس برای محصولات در نظر گرفتیم. در صورتی که کالا تا 100 روز بعد از نصب دچار خرابی و یا ایرادات فنی شود، به صورت صد در صد کالا تعویض می شود. این طرح تا پایان امسال اجرایی می شود اما قرار است در سال های آینده به صورت تخصصی تر در قالب باشگاه مشتریان ادامه یابد.

مدیر عامل بلانتون در ادامه گفت:ارائه گارانتی 6 ماهه برای کمپرسور و موتورهای یخچال فریزر و محصولات شوینده بلانتون از دیگر خدمات همتا سرویس است.

وی در خصوص خرید اقساطی لوازم خانگی بلانتون عنوان کرد: امکان خرید محصولات بنس به صورت لیزینگی فراهم شده و مشتریان می توانند از تسهیلات 36 ماهه بلانتون تا سقف 100 میلیون تومان بهره ببرند که برای راحتی مشتریان غرفه ای مربوط به این موضوع در محوطه نمایشگاه اختصاص داده شد.

آقای مسگران در غرفه ویژه خرید اقساطی بلانتون، در خصوص این طرح عنوان کرد: طرح تسهیلات 36 ماهه بلانتون تا سقف 100 میلیون تومان با توجه شرایط اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم راه اندازی شده و طی همکاری با 10 بانک، شرایطی را برای متقاضیان فراهم کردیم تا بدون پیش پرداخت و سپرده گذاری بتوانند کالای مورد نظر خود را با سود 18 درصد به صورت اقساط خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟