اخبار لوازم خانگی

ورود ناسا الکتریک به بخش لوازم خانگی بزرگ تا دو سال آینده + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران به ایستگاه پایانی رسید و مدیر ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران به ایستگاه پایانی رسید و مدیر داخلی ناسا الکتریک از استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه ناسا الکتریک در نمایشگاه لوازم خانگی تهران و همچنین ورود ناسا الکتریک به بخش لوازم خانگی بزرگ خبر داد.

 

مدیر داخلی ناسا الکتریک در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران درباره این برند عنوان کرد: برند ناسا الکتریک پس از اوج گیری تحریم ها، با احداث خط تولید و مونتاژ در بانه کردستان به سمت خودکفایی حرکت کرد و در تلاش هستیم تا تمامی قطعات برخی از محصولات مانند آون توستر در کشور تولید شود و در واقع به دنبال تولید کامل محصول در کشور و البته صادرات به کشورهای همسایه هستیم.

وی ادامه داد: نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ناسا الکتریک در اکثر شهرهای ایران مستقر شده اند و در اکثر هایپرمارک های لوازم خانگی حضور فعالی داریم.

زنجانی در خصوص برنامه های این شرکت برای توسعه محصولات گفت: ناسا الکتریک در حال حاضر دارای 50 گروه کالایی در بخش لوازم برقی کوچک است که یکی از کامل ترین سبد محصولات را داریم و از اهداف ما در بخش توسعه محصولات می توان از ورود به بخش لوازم خانگی بزرگ و تولید یخچال فریزر و کولر گازی تا دو سال آینده نام برد.

بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در روز جمعه 2 دی ماه 1401 به کار خود پایان داد و برخلاف سال های اخیر که به دلیل شیوع کرونا، رونق گذشته را نداشت، امسال با استقبال خوب بازدید کنندگان مواجه شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟