اخبار لوازم خانگی

گزارش ویدیویی از غرفه بنس در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در روز جمعه 2 دی ماه 1401 به کار خود ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در روز جمعه 2 دی ماه 1401 به کار خود پایان داد و غرفه بنس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران با استقبال بالای بازدیدکنندگان مواجه شد.

 

میلاد مسلمی؛ مدیر مارکتینگ و فروش اقساطی برند بنس با اشاره به این که بنس در رویداد امسال فرصت ارتباط با مشتریان و بسیاری از کسبه را داشت، عنوان کرد: بنس در سال گذشته از دو یخچال فریزر پولاریس و کراس رونمایی کرد. مدل دو قلو پولاریس در نمای ظاهری شبیه به یک ساید بای ساید عریض بوده که از تکنولوژی (Door in Door)، metal cooling و سیستم سرمایش دو گانه بهره برده است. از طرفی موتور این محصول از نوع اینورتر بوده و همچنین امکان اتصال به شیر آب شهری را دارد.

وی افزود: یخچال فریزر مدل کراس بنس عریض ترین مدل کمبی موجود در بازار ایران است که دارای ارتفاع 190 و عمق 79 بوده و جایگزین مناسبی برای ساید بای ساید است. این مدل نیز از قابلیت های یخ ساز اتوماتیک، آبریز متصل به آب شهری، سیستم سرمایش دوگانه و metal cooling بهره برده است.

مسلمی در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص برنامه های بنس برای توسعه محصولات در سال های آینده گفت: شرکت بنس برنامه های متعددی برای توسعه محصولات خود دارد و در مراسم های بعدی می توان انتظار کالاهای جدیدی از این شرکت داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟