نخستین تلویزیون کاملا بدون سیم جهان در CES 2023 رونمایی می شود
اخبار لوازم خانگی

نخستین تلویزیون بدون سیم جهان در CES 2023 رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت تازه وارد آمریکایی با عنوان Displace قرار است که نخستین تلویزیون بدون ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت تازه وارد آمریکایی با عنوان Displace قرار است که نخستین تلویزیون بدون سیم جهان را در CES 2023 معرفی کند.

تلویزیون Displace از نوع فورکی بوده و در سایز 55 اینچی و تنها با وزن حدود 10 کیلوگرم روانه بازار می شود.این مدل از صفحه نمایشگر اولد بهره برده و از یک سیستم باتری قابل تعویض و کاملا اختصاصی استفاده می کند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

همان طور که اشاره شد، نخستین تلویزیون بدون سیم جهان توسط شرکتی با عنوان Displace طراحی و تولید شده است. این شرکت کار خود را از سال 2022 شروع کرده و سابقه چندانی در بازار ندارد.

جالب است بدانید که تلویزیون Displace ضمن این که با صدا و لمس کنترل می شود، امکان تنظیم، روشن و خاموش کردن آن با حرکات دست به کمک یک دوربین نیز فراهم شده است. این تلویزیون تنها به یک باکس وایرلس برای اتصال به برق نیازمند است که از AMD CPU و Nvidia GPU پشتیبانی می کند و با Wi-Fi 6E سازگاری دارد.

اطلاعاتی در خصوص این که Displace  از کدام پلتفرم تلویزیون برای پخش ویدیو و .. استفاده می کند، هنوز در دسترس نیست. براساس داده های منتشر شده، باتری تلویزیون در صورت 6 ساعت استفاده به طور میانیگن در روز، می تواند تا یک ماه شارژ کامل بماند.

برای راه اندازی تلویزیون Displace نیاز به هیچ سیم و خروجی نیست و به لطف باتری های قابل شارژ به راحتی می توانید از تماشای هر برنامه ای لذت ببرید. از طرفی این مدل 55 اینچی کاملا سبک بوده و نیاز نیست حتما روی دیوار نصب شود.

این تلویزیون در ابتدای ژانویه در نمایشگاه CES 2023 لاس وگاس به نمایش گذاشته می شود و بعد از ورود به بازار آمریکا، راهی بازار کشورهای دیگر می شود.

زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه CES 2023 باقی نمانده و بعد از دو سال پیاپی که به دلیل همه گیری کرونا به صورت مجازی برگزار  شد، این بار قرار است به صورت حضوری میزبان علاقه مندان دنیای فناوری و لوازم خانگی از سراسر دنیا باشد. علاقه مندان می توانند از 5 الی 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه 1401) از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟