محصولات ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 /کره های در رتبه دوم بیشترین تعداد شرکت کننده
اخبار لوازم خانگی

محصولات ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 /کره های در رتبه دوم بیشترین تعداد شرکت کننده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از غول های تکنولوژی جهان مانند شرکت های کره ای برای حضور در نمایشگاه ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از غول های تکنولوژی جهان مانند شرکت های کره ای برای حضور در نمایشگاه CES امسال آماده می شوند. قرار است محصولات ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شوند. اگرچه دیگر شرکت های کره ای نظیر SK Group و هیوندای در این رویداد حضور دارند.

حضور پر شور کره های ها در نمایشگاه CES 2023

نمایشگاه CES یکی از بزرگ ترین رویدادهای فناوری و لوازم الکترونیکی مصرفی است که هر ساله در ابتدای ژانویه برگزار می شود. اگرچه در سال های گذشته به دلیل همه گیری کرونا، به صورت آنلاین و مجازی برگزار شد اما امسال شاهد اکثر شرکت های فعال در این حوزه و همچنین تعداد زیادی بازدید کننده خواهیم بود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

انجمن CTA مجری برگزاری این رویداد بوده و براساس اعلام آن، پیش بینی می شود بیش از 2200 غرفه دار و 10 هزار شرکت کننده در نمایشگاه CES 2023 شرکت کنند. در این میان، 550 شرکت کره ای که 60 درصد آن ها استارتاپ هستند، ثبت نام کرده اند و محصولات آن ها شامل لوازم خانگی، گجت های پوشیدنی، فناورهای مربوط به خودروهای خودران و … می شود. جالب است بدانید، کره های بعد از آمریکایی بیشترین تعداد شرکت کننده را دارند. ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 نیز حضور دارند و در صدر برندهای کره ای قرار می گیرند.

سامسونگ در CES 2023

شرکت سامسونگ در CES 2023 طبق روال سال های گذشته با دستی پر شرکت می کند و همان طور که می دانید به عنوان بزرگترین تولید کننده های گوشی هوشمند و تراشه شناخته می شود. این برند کره ای امسال چشم انداز خود را برای “نوآوری پایدار” معرفی خواهد کرد و در واقع تمرکز ویژه ای بر روی تولید محصولات پایدار و متصل دارد.

پیش بینی می شود این شرکت در جریان رویداد CES و از طریق مراسم The First Look، نسل جدید فناوری های صفحه نمایشگر خود را به نمایش بگذارد. از طرفی می توان انتظار رونمایی از نسل جدید لوازم آشپزخانه سامسونگ، Bespoke Infinite را داشت.

ال جی در CES 2023

محصولات ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 /کره های در رتبه دوم بیشترین تعداد شرکت کننده

ال جی در CES 2023 نیز حضور دارد و قرار است این شرکت پیشگام در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی و همچنین صفحه نمایشگر، از LG ThinQ UP رونمایی کند. کاربران می توانند محصولات خانگی خود را به روز کنند و از امکانات جدید بهره ببرند.

مطمئنا وقتی نام ال جی می آید، صفحه نمایشگرهای اولد و فناوری های تلویزیون نخستین موردی است که در ذهن افراد نقش می بندد.می توان امسال نسل جدید تلویزیون های اولد OLED ال جی را در نمایشگاه مشاهده کرد. همچنین ال جی قرار است برنامه ها و تلاش های زیست محیطی خود را به اشتراک بگذارد و اقدامات خود را برای عرضه محصولات پایدار و قابل بازیافت بازگو کند.

SK Group در نمایشگاه CES 2023

محصولات ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 /کره های در رتبه دوم بیشترین تعداد شرکت کننده

گروه اس‌کی یا SK Group یک شرکت خوشه ای کره ای است که در حوزه های انرژی، حمل و نقل، مخابرات، اینترنت و … فعالیت می کند. SK Group در نمایشگاه CES 2023 قرار است محصولاتی در حوزه انرژی سبز و همچنین باتری های خودروهای الکتریکی رونمایی کند.

این گروه متعهد شده تا سال 2030،  انتشار کربن را به میزان 200 میلیون تن کاهش دهد که معادل 1 درصد از هدف کاهش انتشار کربن جهانی توسط آژانس بین المللی انرژی است. باتری های فست شارژ، بازیافت زباله به روش نوین و عرضه قطعات و اجزای خودرو مبتنی بر فیبر و مواد جدید تنها بخشی از برنامه های این گروه است.

هیوندای در CES 2023

محصولات ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 /کره های در رتبه دوم بیشترین تعداد شرکت کننده

Hyundai Mobis در واقع تولید کننده قطعات خودرو هیوندای موتور است  که برای نخستین باز از خودروهای مفهومی خود در جریان رویداد رونمایی خواهد کرد. یکی از محصولات این شرکت، خودرو خودران M.Vision TO است که بر روی یک سیستم الکتریکی کار می کند و دارای دوربین، رادار  و سنسورهای متعددی بوده و می تواند  اشیاء نزدیک به محیط اطراف خودرو را تشخیص دهد.

دیگر خودرو مفهومی این شرکت با عنوان M.Vision HI شناخته می شود. از شیشه این خودرو می توان به عنوان یک صفحه نمایشگر بزرگ برای تماشای فیلم و حتی خریدهای آنلاین استفاده کرد. از طرفی امکان کنترل از راه دور این خودرو با کمک چشم فراهم شده است. هیوندای در CES 2023 حضور پر رنگی خواهد داشت و تمرکز آن بیشتر بر روی خودروهای خودران است.

محصولات ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 /کره های در رتبه دوم بیشترین تعداد شرکت کننده

 

شرکت های زیادی از کره جنوبی در این رویداد شرکت می کنند اما مطمئنا ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 طرفداران بیشتری دارند و به همین دلیل در این بخش تمرکز ویژه ای بر روی این دو شرکت شده است.

نمایشگاه CES  هر ساله در ابتدای ژانویه در لاس وگاس، ایالت نوادا آمریکا برگزار می شود که اکثر برندهای لوازم خانگی و فناوری از سراسر دنیا در این رویداد شرکت می کنند. علاقه مندان می توانند از 5 الی 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه 1401) از نمایشگاه CES 2023 بازدید کنند.

ال کا ایران همانند هر سال این رویداد را تحت پوشش خبری کامل قرار می دهد و شما را  از جدیدترین اخبار مربوط به دنیای فناوری و البته لوازم خانگی با خبر می کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟