سامسونگ یخچال‌های جدید Bespoke Infinite Line را عرضه کرد
اخبار لوازم خانگی

سامسونگ یخچال‌های جدید Bespoke Infinite Line را عرضه کرد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از عرضه جهانی یخچال جدید Bespoke Infinite Line خود در بازارهای ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از عرضه جهانی یخچال جدید Bespoke Infinite Line خود در بازارهای منتخب سراسر جهان خبر داد. این یخچال که ابتدا در بازار اروپا عرضه شد تا پایان سال در کشورهایی مثل مکزیک، تایلند و استرالیا گسترش می‌یابد.

یخچال Bespoke Infinite Line، زیبایی، قابلیت‌های راحت و گزینه‌های ذخیره‌سازی متنوع را با یکدیگر ترکیب کرده تا به شکل یکپارچه و منسجمی با سبک زندگی مدرن سازگار شود. این یخچال توکار جدید سامسونگ انواع مدل‌های یخچال، فریزر یا دستگاه مخصوص نگهداری نوشیدنی را در دسترس کاربران خود قرار داده که با طراحی انعطاف‌پذیر و مدرن با هر فضای داخلی ترکیب می‌شود.

یخچال Bespoke Infinite Line سامسونگ با خطوط ساده بدنه خود، عناصر و مواد ساخته‌شده باکیفیت و  قابلیت‌هایی که راحتی را به نهایت می‌رساند و نگهداری و ذخیره‌سازی غذا را ساده می‌کند، ارزشی ماندگار و پایان‌ناپذیر به آشپزخانه‌ کاربران خود می‌بخشد.

جونهوا لی، مدیر تیم تجربه مشتری بخش تجاری لوازم دیجیتال سامسونگ در این مورد می‌گوید: «هر توسعه‌ای که در سری Bespoke رخ می‌دهد، لذت شخصی‌سازی محصولات را به کاربران بیشتری هدیه می‌دهد. بکارگیری مواد باکیفیت و طراحی انعطاف‌پذیر در سری Bespoke Infinite Line تعریف جدیدی از مفهوم سفارشی‌سازی را با فرم و عملکردی نامحدود آمیخته کرده است».

طراحی بی‌کران برای ارتقای هر آشپزخانه‌ای

یخچال Bespoke Infinite Line سامسونگ با سبک زیبایی‌شناسی ابدی و جادوانی که بازتابنده جدیدترین روندهاست، ساخته شده. این زیبایی‌شناسی جدید که با نام Infinite Design شناخته می‌شود، با ظاهری منسجم، مواد خاص و بادوام و با ظریف‌کاری بسیار زیبا متمایز می شود.

یخچال Bespoke Infinite Line به عنوان یکی از محصولات سریBespoke  سامسونگ، به طور طبیعی دارای طراحی ماژولار و قابل سفارشی‌سازی است که می‌تواند با فرم‌های شخصی‌سازی مختلف ترکیب شده و با نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان سازگار شود.

طراحی Infinite کمک کرده تا این سازگاری بدون تغییر سبک‌ زندگی کاربران و یا کاهش زیبایی یخچال رخ دهد. عواملی مثل خطوط ساده، سطح هموار بدنه، روکش شیشه‌ای روی فلز با رنگ خاکستری و دسته‌های طلایی کمک کرده تا یخچال Bespoke Infinite Line در هر فضای داخلی و آشپزخانه‌ای زیبا و فوق‌العاده جلوه کند و هیچ‌ وقت قدیمی نشود.

در ساخت بدنه این یخچال از آلومینیوم بادوام و درجه یکی استفاده شده که در برابر ضربه و خراش مقاوم است و هر گونه لکه و اثری به راحتی از آن پاک می‌شود.

دو قابلیت Black Metal Cooling و Tunnel Lighting در این یخچال، ترکیب فرم و عملکرد برتر را به نهایت رسانده است. قابلیت Black Metal Cooling که بر روی در یخچال قرار می‌گیرد، ضمن افزایش زیبایی بدنه آن، سرمای داخل را حفظ می‌کند تا در کاهش مصرف انرژی و تازه‌تر ماندن غذاها موثر باشد.

قابلیت Tunnel Lighting به افزایش زیبایی بخش داخل یخچال و قفسه‌های آن کمک می‌کند و در عین حال دید واضح و شفافی از سرتاسر یخچال را برای کاربران فراهم می‌کند. فضای داخل یخچال نه تنها زیبا و چشم‌نواز است که به شکل بزرگ و پرظرفیتی طراحی شده است. ظرفیت ترکیبی یخچال و فریزر 805 لیتر است و دستگاه مخصوص نگهداری نوشیدنی فضایی برای ذخیره‌سازی 101 بطری دارد.

افزایش ظرفیت برای راحتی بیشتر

یخچال Bespoke Infinite Line سامسونگ به منظور ارائه تجربه‌ای راحت و توسعه‌یافته، به قابلیت‌هایی مجهز شده که راحتی کاربر را به بالاترین حد می‌رساند. این قابلیت‌ها برای ارتقا تجربه کاربری محصول، دسترسی سریع و فوری به مواد غذایی و نوشیدنی را فراهم می‌کند. این یخچال دارای یک در باز کن خودکار است که با لمس آن در به طور خودکار همراه با صدا باز می‌شود. علاوه بر آن دستگیره‌ای ندارد و ضمن اینکه چیزی سر راه شما قرار نمی‌گیرد، ظاهری منسجم و منحصر‌به‌فرد را نمایان می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به یک پارچ پرشونده خودکار اشاره کرد که وقتی آن را درون یخچال قرار می‌دهید، به طور خودکار با آب تصفیه شده پر می‌شود و با استفاده از ویژگی infuser داخلی می‌توانید میوه و گیاهان دارویی به آن اضافه کنید و به راحتی نوشیدنی‌هایی با طعم دلپذیر تهیه کنید.

همچنین قابلیت یخ ساز خودکار دوگانه، تضمین می‌کند که کاربران همیشه یخ زیادی داشته باشند و امکان انتخاب یخ توپی یا یخ مکعبی را به کاربران می‌دهد.

خنک‌کننده منعطف برای تازگی بهینه

یخچال Bespoke Infinite Line سامسونگ از گزینه‌های انعطاف‌پذیری برای ذخیره‌سازی بهره می‌برد که غذاها را به شکل بهینه‌ای نگهداری می‌کند تا همه مواد غذایی تازه و خوشمزه بمانند.

این یخچال دارای کشوی مستقل و قابل کنترل Flex Pantry است که با تنظیم دمای بهینه و مشخص برای هر نوع غذا، در حفظ و نگهداری غذاها به بهترین نحو عمل می‌کند تا با نیازهای روزانه کاربران منطبق شود.

دو حالت دمای داخلی، گزینه‌های اید‌ه‌آلی را برای نگهداری مطلوب مواد غذایی ایجاد می‌کند. از گوشت و ماهی گرفته تا میوه‌ها و سبزیجات می‌توانند طعم و بافت طبیعی خود را در این دماها برای مدتی طولانی حفظ ‌کنند.

ناحیه مخصوص دمای سه‌گانه نگهدارنده نوشیدنی، سطح جدیدی از تازگی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. به کمک سه دمای مختلف و مجزا و کنترل‌های دقیق دما، کاربران می‌توانند نوشیدنی‌های خود را به طور همزمان در شرایط متنوع و بهینه‌ای ذخیره کنند.

درب شیشه‌ای نگهدارنده نوشیدنی مجهز به محافظ اشعه UV شده که از آن در برابر تغییرات دمایی بیرون محافظت می‌کند و علاوه بر آن مانع از رسیدن اشعه‌های مضر ماوراء بنفش به داخل می‌شود.

سازگاری با اکوسیستم یکپارچه SmartThings

اتصال به اکوسیستم یکپارچه SmartThings ضمن ساده‌تر کردن کارها برای کاربران، مدیریت بهینه مصرف انرژی را هم تسهیل می‌کند. پشتیبانی از  قابلیت SmartThings Sommelier تجربه خوردن غذاهای غنی و خوشمزه‌تری را فراهم می‌کند.

قابلیت‌ SmartThings Sommelier at Home این امکان را به کاربران می‌دهد تا با تجزیه و تحلیل برچسب‌های هر نوشیدنی، مناسب‌ترین شرایط ذخیره‌سازی را ارائه دهد. ضمن اینکه با همراهی قابلیت SmartThings Cooking بهترین غذاهایی ترکیبی با هر نوشیدنی به کاربر پیشنهاد می‌شود.

با پشتیبانی از قابلیت SmartThings Energy کاربران می‌توانند به راحتی مصرف برق یخچال خود را کنترل و مدیریت کرده و نکاتی را برای کاهش ردپای کربن و صرفه‌جویی در هزینه‌ها دریافت کنند.

حالت انرژی هوش مصنوعی با بررسی الگوهای استفاده و سایر عوامل، تنظیمات را برای صرفه‌جویی بیشتر انرژی بهینه می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یخچال‌های Bespoke Infinite Line لطفا به وبسایت  Samsung.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟